Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk browsen en series bekijken, maar er zijn periodes waar ik veel game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro (onderstaand lijstje is zonder monitor, toetsenbord en muis, dit moet ik nog bekijken).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet zeker over de voeding of ze voldoende is, plus dat ze bovendien stil genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang ze betrouwbaar en compatibel zijn is alles oke
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, ook onder high load. Liefst onhoorbaar, als dit mogelijk is.
Ik heb ook gekozen voor een SATA SSD, maar naargelang ik her en der gelezen heb zijn er snellere alternatieven op de markt (zoals PCI-E en M.2?, indien ja, dan wil ik gerust hiervoor een meerkost betalen, het moet zo snel mogelijk gaan)
Futureproof, ik heb/doe met mijn huidige laptop al 8 jaar. Deze werkt nog steeds vloeiend, buiten natuurlijk games. Dit nieuwe systeem moet zeker ook zo lang vlot meegaan.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb wel gekozen voor een overklokbare CPU, dit is meer omwille van het futureproof gedeelte
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is of alles oke naargelang mijn eisen en of ik niets belangrijk vergeten ben (zoals o.a. thermal paste?)
- is het systeem onhoorbaar onder low load (en indien mogelijk ook onder high load of verre van storend onder high load)
- futureproof genoeg? (ik kan uiteindelijk een gtx970 bijsteken in SLI indien het nodig zou zijn)
- PSU voldoende of teveel?
- case deftig?
Voornamelijk browsen en series bekijken, maar er zijn periodes waar ik veel game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro (onderstaand lijstje is zonder monitor, toetsenbord en muis, dit moet ik nog bekijken).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet zeker over de voeding of ze voldoende is, plus dat ze bovendien stil genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang ze betrouwbaar en compatibel zijn is alles oke
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, ook onder high load. Liefst onhoorbaar, als dit mogelijk is.
Ik heb ook gekozen voor een SATA SSD, maar naargelang ik her en der gelezen heb zijn er snellere alternatieven op de markt (zoals PCI-E en M.2?, indien ja, dan wil ik gerust hiervoor een meerkost betalen, het moet zo snel mogelijk gaan)
Futureproof, ik heb/doe met mijn huidige laptop al 8 jaar. Deze werkt nog steeds vloeiend, buiten natuurlijk games. Dit nieuwe systeem moet zeker ook zo lang vlot meegaan.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb wel gekozen voor een overklokbare CPU, dit is meer omwille van het futureproof gedeelte
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is of alles oke naargelang mijn eisen en of ik niets belangrijk vergeten ben (zoals o.a. thermal paste?)
- is het systeem onhoorbaar onder low load (en indien mogelijk ook onder high load of verre van storend onder high load)
- futureproof genoeg? (ik kan uiteindelijk een gtx970 bijsteken in SLI indien het nodig zou zijn)
- PSU voldoende of teveel?
- case deftig?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 369,58 | € 369,58 |
| 1 | MSI H170 GAMING M3 | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 355,99 | € 355,99 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,80 | € 44,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,50 | € 84,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.255,76 | |