Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audio suppression software?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-11 13:56

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Voor evenementen ben ik opzoek naar het volgende:

Audio komt via draadloze headset binnen op het mengpaneel (Allen & Heath ZED-428). Hierna word het via de USB connector doorgestuurd naar een computer waarop audacity aan staat om het audio van het mengpaneel op te nemen.

We gebruiken nu de middelste speaker output switch om het geluid te regelen wat naar het USB kanaal gaat. Opzich werkt dit goed, alleen is het "lastig" om dit bij te houden wanneer er bijv. een uur achter word gepraat en harder / zachter wordt gepraat.

Nu ben ik opzoek naar (Windows) software die automatisch het uitgaande "signaal" naar Audacity kan decreasen/increasen zodat het geluid rond een bepaalde waarde blijft en dat ik de regelaar op het mengpaneel op een bepaalde (harde) waarde kan laten. Het input geluid van het mengpaneel word ook gebruikt voor Adobe live media encoder (Voor livestreaming).

Bestaat deze software? Ik kan er niks over op Google vinden (Of ik zoek verkeerd, ook mogelijk :) )

Alvast bedankt!

TL;DR : Ik zoek software wat automatisch input geluid dempt/versterkt en dat weer kan uitzenden naar Audacity/ Adobe live media encoder zodat er een constant volume is.

[ Voor 6% gewijzigd door thorgal21 op 22-02-2016 19:10 ]