Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gaan gamen op 1080p en de games van deze tijd op high settings minimaal spelen. Ik speel graag spellen zoals battlefield 4, call of duty, league of legends, gta V, The division.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Excl verzendkosten het liefst tot/rond 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik moet alles nog kopen (monitor, muis, toetsenbord etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in het verleden 2 systemen gehad maar moeten verkopen om kosten te kunnen betalen. Voor het gamen weet ik dat ik een goede grafische kaart, processor en werkgeheugen nodig heb. Mijn voorkeur gaat uit naar SSD omdat ik daar in me vorige systemen altijd vele plezier van gehad heb omdat het snel werkt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals ik al zei heb ik in het verleden 2 andere systemen gehad en heb altijd Nvidea Geforce en Intel gehad en ben hier ook altijd tevreden mee geweest. Ik sta open voor andere merken, maar heb over het algemeen alleen ervaring met de 2 merken die ik noemde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed gekoelde pc, graag stil. Energieverbruik laag maar is geen must.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken. Heb hier ook geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Bij mijn vorige 2 systemen ben ik geholpen destijds met het samenstellen van de systemen omdat ik zelf niet heel erg bekend ben met wat nou het beste is voor wat ik graag met mijn systeem wil. Ik zou graag tips en advies krijgen op de lijst die ik hier onder heb neergezet en wat ik eventueel kan verbeteren/veranderen om de prijs/kwaliteits verhouding te verbeteren. Ik heb deze lijst samengesteld door de vele adviezen die ik al op tweakers heb gezien.
Ik wil er mee gaan gamen op 1080p en de games van deze tijd op high settings minimaal spelen. Ik speel graag spellen zoals battlefield 4, call of duty, league of legends, gta V, The division.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Excl verzendkosten het liefst tot/rond 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik moet alles nog kopen (monitor, muis, toetsenbord etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in het verleden 2 systemen gehad maar moeten verkopen om kosten te kunnen betalen. Voor het gamen weet ik dat ik een goede grafische kaart, processor en werkgeheugen nodig heb. Mijn voorkeur gaat uit naar SSD omdat ik daar in me vorige systemen altijd vele plezier van gehad heb omdat het snel werkt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals ik al zei heb ik in het verleden 2 andere systemen gehad en heb altijd Nvidea Geforce en Intel gehad en ben hier ook altijd tevreden mee geweest. Ik sta open voor andere merken, maar heb over het algemeen alleen ervaring met de 2 merken die ik noemde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed gekoelde pc, graag stil. Energieverbruik laag maar is geen must.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken. Heb hier ook geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Bij mijn vorige 2 systemen ben ik geholpen destijds met het samenstellen van de systemen omdat ik zelf niet heel erg bekend ben met wat nou het beste is voor wat ik graag met mijn systeem wil. Ik zou graag tips en advies krijgen op de lijst die ik hier onder heb neergezet en wat ik eventueel kan verbeteren/veranderen om de prijs/kwaliteits verhouding te verbeteren. Ik heb deze lijst samengesteld door de vele adviezen die ik al op tweakers heb gezien.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 207,95 | € 207,95 |
1 | ASRock Z170 Extreme4 | € 141,95 | € 141,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 229,95 | € 229,95 |
1 | Aerocool PGS Value BattleHawk Zwart | € 54,49 | € 54,49 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C16R | € 49,15 | € 49,15 |
1 | be quiet! System Power 7 600W | € 73,95 | € 73,95 |
1 | Intel 535 2,5" SSD 180GB | € 87,- | € 87,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,44 |