Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-11 16:54
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een Windows Phone, mis geen enkele app en vind het besturingssysteem incl. MS account heerlijk werken. Het moet een toestel zijn met max. 5" groot scherm.

Wat is je budget?
Max. € 200,- mag ook tweede hands zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toestel moet i.i.g. Glance hebben, kan mij niet voorstellen dat niet te hebben. Verder heb ik hiervoor een 925 gehad. Moet ongeveer hetzelfde zijn of een verbetering

Wat heb je zelf al gevonden?
Twijfel over een aantal opties:
640 4g (nieuw of tweedehands)
830 (tweedehands)
925 (tweedehands)
650 nieuw

Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment twijfel ik erg of de 640 niet teveel een plastic toestelletje is. Daarbij is de 640 wel goedkoper aan te schaffen en zijn de meeste recensies vrij positief. Wat echter wel het geval is, is dat de 640 veel meer een budget telefoon is en de 925 toch meer een highend en dus lastiger is te vergelijken. De aangekondigde 650 vind ik er prachtig uitzien, maar de 830 lijkt mij de meeste bang for buck.

Welk toestel verdiend de meeste aanbevelingen?

LOETKE

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Die 650 vind ik ook erg mooi, maar de specs zijn helaas wat minder. In het geval van de 640, zou ik de voorkeur geven aan de XL, maar die is je te groot (mij trouwens ook :) ). Verder is er eigenlijks niets mis met de 640, maar het is uiteindelijk een budget-toestel, terwijl 925 en 830 een meer premium uitstraling hebben. Mijn man heeft zowel 925, als 830 gehad (nu een 1520), beide fijne telefoons, als ik nu zou moeten kiezen, zou ik voor de 830 gaan.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Mijn vader heeft een 640, ikzelf een 950, ik merk echt wel wat meer lag bij hem, maar meest vervelend is de slechts 8 Gb opslag waarbij je dan de SD moet gebruiken, wat niet overal lukt.
Als ik de specs vergelijk zou ik ook voor de 830 gaan boven de 925, simpel doordat je een groter scherm in hetzelfde formaat hebt en betere 4G ondersteuning plus een betere foto camera.
http://www.phonearena.com...650/phones/8855,7850,9942
Tussen de 830 en 650 weet ik het zo niet, de specs van de processors zien er goed uit voor de 650 in vergelijking met de 830 die al weer 2 jaar oud is, ik zou proberen in de winkel te kijken hoe de 650 bevalt.

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39
Heb je al gedacht aan een nokia lumia 930?
Deze telefoon voldoet nog net aan je maximale grote (5'' scherm) en is naar mijn idee nog toekomstbestendig.
Ik heb die telefoon een maand geleden gekocht voor 130 euro tweedehands en ik ben daar nog erg tevreden over.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik zou inderdaad voor de 930 gaan :) De 830 is een erg mooi toestel, maar de metalen rand is erg gevoelig voor beschadiging. Voordeel van de 830 is dat 'ie wat platter is dan de 930. Van de 930 kan ik zeggen dat deze vlekkeloos draait op WM10, met de 830 heb ik andere ervaringen.

De 925 is een erg mooi toestel, maar ook alweer behoorlijk verouderd.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-11 16:54
Ik heb een tweede hands 925 aangeschaft. De 930 mist de belangrijke Glimp / Glance functie en is tevens wat logger dan de 925. Door mijn ervaring met het toestel, weet ik dat deze voorlopig nog wel even mee kan draaien (tenzij ik wederom mijn scherm naar de kloten help).

De camera, het formaat, momenteel is de 925 nog voor mij een uitstekende keuze.

LOETKE

Pagina: 1