Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een Windows Phone, mis geen enkele app en vind het besturingssysteem incl. MS account heerlijk werken. Het moet een toestel zijn met max. 5" groot scherm.
Wat is je budget?
Max. € 200,- mag ook tweede hands zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toestel moet i.i.g. Glance hebben, kan mij niet voorstellen dat niet te hebben. Verder heb ik hiervoor een 925 gehad. Moet ongeveer hetzelfde zijn of een verbetering
Wat heb je zelf al gevonden?
Twijfel over een aantal opties:
640 4g (nieuw of tweedehands)
830 (tweedehands)
925 (tweedehands)
650 nieuw
Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment twijfel ik erg of de 640 niet teveel een plastic toestelletje is. Daarbij is de 640 wel goedkoper aan te schaffen en zijn de meeste recensies vrij positief. Wat echter wel het geval is, is dat de 640 veel meer een budget telefoon is en de 925 toch meer een highend en dus lastiger is te vergelijken. De aangekondigde 650 vind ik er prachtig uitzien, maar de 830 lijkt mij de meeste bang for buck.
Welk toestel verdiend de meeste aanbevelingen?
Ik zoek een?
Een Windows Phone, mis geen enkele app en vind het besturingssysteem incl. MS account heerlijk werken. Het moet een toestel zijn met max. 5" groot scherm.
Wat is je budget?
Max. € 200,- mag ook tweede hands zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toestel moet i.i.g. Glance hebben, kan mij niet voorstellen dat niet te hebben. Verder heb ik hiervoor een 925 gehad. Moet ongeveer hetzelfde zijn of een verbetering
Wat heb je zelf al gevonden?
Twijfel over een aantal opties:
640 4g (nieuw of tweedehands)
830 (tweedehands)
925 (tweedehands)
650 nieuw
Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment twijfel ik erg of de 640 niet teveel een plastic toestelletje is. Daarbij is de 640 wel goedkoper aan te schaffen en zijn de meeste recensies vrij positief. Wat echter wel het geval is, is dat de 640 veel meer een budget telefoon is en de 925 toch meer een highend en dus lastiger is te vergelijken. De aangekondigde 650 vind ik er prachtig uitzien, maar de 830 lijkt mij de meeste bang for buck.
Welk toestel verdiend de meeste aanbevelingen?
LOETKE