Sony smartwatch 2 of alcatel one touch watch?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke smartwatch is volgens jullie beter, de sony smartwatch 2 of de alcatel one touch watch?

En wat zijn jullie argumenten daarvoor?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo werk het hier niet helemaal; graag horen we van jou wat je al hebt gevonden/gelezen over de betreffende produkten, waarom bepaalde zaken jou wel/niet duidelijk zijn aan die produkten en in hoeverre je een produkt wil gebruiken met andere zaken (zoals een smartphone, een computer, etc).

Je zal vast wel even tijd hebben om je startpost hierop aan te passen; dat scheelt ons een hoop raad-werk wat je al weet (en wij dus dubbel gaan posten) maar ook hebben we dan meer inzicht in jouw denkwijze en mogelijk hebben we dan een ander voorstel voor een smartwatch.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:09

SA007

Moderator Tweaking
Dit is het verkeerde forum voor deze vraag, daarnaast is dit echt veel te karig om iets mee te doen.

Je mag van mij in Wearables, Navigatie en Overige een topic beginnen, maar daar moet je wel veel meer in vermelden.

Kijk eens naar de raad van MAX3400, lees eens een paar reviews, kijk eens of je vragen niet al beantwoord zijn, als je dan iets specifieks hebt maar er dan in het juiste subforum een topic over.

Dit topic is gesloten.