ConnnecTUX besteld en binnen gekregen :)

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik heb een paar dagen geleden na het Frontpage nieuws over Connectux meteen een demo besteld. Ik heb hem vandaag binnen gehad. Maar ik vind het zo jammer dat ik geen pc over heb om het op uit te proberen. Morgen ga ik er mee aan de slag op me werk.

Hebben nog meer mensen dit pakketje besteld. Het bijgeleverde foldertje ziet er smakelijk uit, ik kan niet wachten om het te proberen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik ken die jongens persoonlijk (studiegenoten) maar verder heb ik er eigenlijk nooit aandacht aan besteed ;)

Maar een connectux is toch een complete PC?
Dan hoef je toch niet los een PC te hebben

• tiguan
Op donderdag 21 juni 2001 23:50 schreef ACM het volgende:
Maar een connectux is toch een complete PC?
Dan hoef je toch niet los een PC te hebben
Nee joh, het is gewoon software. Jammer genoeg, na het lezen van de bijsluiter, is het een cd-rom only versie. Je kan hem dus wel gebruiken maar je harde schijf komt er niet aan te pas. Das wel jammer.

BTW: heb je enig idee misschien wat het nu kost want van die resellers wor je ook niet wijs.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 22 juni 2001 00:07 schreef Wannapuf het volgende:
Nee joh, het is gewoon software. Jammer genoeg, na het lezen van de bijsluiter, is het een cd-rom only versie. Je kan hem dus wel gebruiken maar je harde schijf komt er niet aan te pas. Das wel jammer.

BTW: heb je enig idee misschien wat het nu kost want van die resellers wor je ook niet wijs.
De laatste keer dat ik de prijslijst bekeek, was het nog een hardware+software platform :)

Dus nee, ik weet het niet.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 08:43
Ik heb eem ook binnengekregen vandaag..
Gelijk ff mijn systeem herstart en geboot vanaf cdrom..
Ziet er keurig verzorgd uit...
Of het iets is voor grote bedrijven denk ik niet maar de kantoren met <10 gebruikers kunnen er zeker baat bij hebben.

Verwijderd

damn, dat bestel ding is via email |:(

• tiguan
Op vrijdag 22 juni 2001 09:17 schreef fkooman het volgende:
damn, dat bestel ding is via email |:(
Het werkt toch? Maakt het nou uit.

• tiguan
Ff wat shotjes neerzetten van ConnecTUX

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/systeeminformatie.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/netwerk_configuratie.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/internet_instellingen.gif

't Is wat mij betreft iets te basic allemaal, maar het ziet er uit als een super simpel systeem. Bij deze demo mag je 5 gebruikers en 5 shares maken. Harde schijf komt niet eens aan bod dus je moet of een hele hoge uptime willen halen of gewoon de officiele versie kopen ;) maar ik blijf lekker bij Windows 2K Server.

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Wat ik ervan weet leveren ze aan bedrijven gewoon een compleet systeem en kun je voor jezelf gewoon een volledig werkende demo bestellen om thuis te testen.

Maar ja ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. (Ik deed dezelfde studie als ACM :), maar ben ermee gestopt.)

Het idee is namelijk dat bedrijven die serieuze interesse hebben het hele systeem gaan kopen omdat dat voor hun makkelijker is en dan krijgen ze support etc. Tenminste dat is het idee zoals ik het altijd begrepen heb. (Ik heb er wel eens met ze over gepraat enzo.)

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 22 juni 2001 03:48 schreef Dromer het volgende:
Ik heb eem ook binnengekregen vandaag..
Gelijk ff mijn systeem herstart en geboot vanaf cdrom..
Ziet er keurig verzorgd uit...
Of het iets is voor grote bedrijven denk ik niet maar de kantoren met <10 gebruikers kunnen er zeker baat bij hebben.
Het is dan ook gericht op het MKB. :)

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1