Toon posts:

19" schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke zouden jullie nemen (en waarom)? Ik dacht aan deze 2 modellen, met misschien met voorkeur voor het eerste:
- De LG995E http://www.lgeus.com/Product/Monitor/995E.asp
of
- De Belinea 10-60-65 http://www.belinea.com/include/zeigemonitor.asp?monitorid=203&sprachid=101&landid=81&lang=1
- Een ander monitor (van deze prijsklasse! ben maar een arm studentje :)

Laat maar komen! :)

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 13:26
de LG995E, allereerst een PHILIPS beeldbuis en ten tweede betere vernieuwingsfrequenties.

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 23:50 schreef KaliBaba het volgende:
de LG995E, allereerst een PHILIPS beeldbuis en ten tweede betere vernieuwingsfrequenties.
Cool, ik zat juist :)
En hoe zou jij de 995-E quoteren, tegen de beesten als "iiyama, philips, sony, nec, ...". Is het dan maar een flutmonitortje, of valt het best mee?

Verwijderd

Ik weet niet of die monitoren waar jij het over hebt een platte beeldbuis hebben, Als ik jou was zou ik daar wel voor kiezen. Dat is het extra geld zeker wel waard. Je merkt pas het verschil als je thuis achter een (19" iiyama *D ) beeldscherm zit met een platte beeldbuis en daarna weer naar school gaat en naar zo'n k*t bol scherm moet kijken. Met erg veel reflectie... Denk er nog maar eens over na!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 00:02 schreef Mr.SubZero het volgende:
Ik weet niet of die monitoren waar jij het over hebt een platte beeldbuis hebben, Als ik jou was zou ik daar wel voor kiezen. Dat is het extra geld zeker wel waard. Je merkt pas het verschil als je thuis achter een (19" iiyama *D ) beeldscherm zit met een platte beeldbuis en daarna weer naar school gaat en naar zo'n k*t bol scherm moet kijken. Met erg veel reflectie... Denk er nog maar eens over na!
Ik weet het, plat is een "must", maar niet weggelegd voor mij. Ik ga niet al me geld spenderen aan een monitor, zie je :)

Toch bedankt voor de tip!

Verwijderd

wees er wel op bedacht dat je je monitor het langs houd he :)
dus geld uitgeven daaraan mag

ik heb de vision master 452
en werkt als een trein
mooi scherp beeld

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
idd, the vm pro 452 rokken :D

goed & scherp beeld :9~

Verwijderd

Topicstarter
Wat ben ik nu met zulke replies? Iiyama is het beste van het beste, en LG is niets waard? :r

Verwijderd

CTX VL950 pro. Heeeeerlijk 19" schermpje! 8-)

Verwijderd

Hiero

[topic=90839]
[topic=17910]
[topic=120172]
[topic=19457]
[topic=164157]
[topic=18253]
[topic=18071]
[topic=57803]
[topic=90906]
[topic=19457]

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

emzed

*

Als je die LG haalt (die wel heel mooi beeld geeft :9 ) Bestel hem dan niet online, ze zijn namelijk niet altijd even recht. Bekijk het beeld eerst in de winkel voordat je hem meeneemt.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
De LG995E :)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.hansol.nl/nl/920ef.html

Ziet er ook leuk uit. Iemand ervaringen ermee? (in de search staat nie zoveel over Hansol) :?

Verwijderd

19" NEC Multisync 95F Dot trio Flat

kent iemand deze?? en of de kwaliteit ervan?

hoe zit dat met de beroemde 2 strepen op je scherm welke hebben dat wel en welke niet ?
Pagina: 1