Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Mijn vraag
Mijn stuur is defect, maar de pedalenset die hierbij zit niet.
Deze zit ingebouwd in een '' race rig ''.

Ik heb met de winkel gebeld waar ik deze gekocht heb, en willen het totale pakket (alleen het stuur is stuk) en anders kan ik mijn garantie niet aanspreken op het stuur.

M.a.w. moet ik mijn complete race-rig uit elkaar gaan trekken, omdat het stuur zelf kapot is en de pedalenset niet.

Wat kan ik hier aan doen zodat ik alleen het stuur met adapter kan opsturen, zonder de pedalen set? De pedalenset is tenslotte top.

Het merk/type dacht ik erbij te hebben gezet d.m.w. de hardware uit te zoeken, maar het betreft een T500RS van thrustmaster.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Racegames
- PC
- PS4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-

[ Voor 19% gewijzigd door Hoolz14 op 22-02-2016 12:28 ]

Beste antwoord (via Hoolz14 op 22-02-2016 13:10)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel: 0207188558 (tussen 09:00 en 20:00) om in het Engels of Duits je betoog te doen bij Thrustmaster.

Mogelijk dat zij iets kunnen regelen (als intermediair) tussen jou en de winkel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik mis zelfs een vraagstelling in deze TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Maar wat wil je weten?

[ Voor 71% gewijzigd door Leader98 op 22-02-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Topic aangepast.

Ik zou graag willen weten of ik niet alleen het stuur met de powersupply kan opsturen, omdat het me een behoorlijke tijd gaat kosten om de rig uit elkaar te halen, terwijl dit nergens voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Ik heb met de winkel gebeld waar ik deze gekocht heb, en willen het totale pakket (alleen het stuur is stuk) en anders kan ik mijn garantie niet aanspreken op het stuur
Blijkbaar niet dus.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoolz14 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:29:
Topic aangepast.

Ik zou graag willen weten of ik niet alleen het stuur met de powersupply kan opsturen, omdat het me een behoorlijke tijd gaat kosten om de rig uit elkaar te halen, terwijl dit nergens voor nodig is.
Nee, dat kan niet. Garantie wordt verleend op het pakket, en je leverancier is dan ook genoodzaakt het hele pakket naar de fabrikant, of tussenleverancier op te sturen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel: 0207188558 (tussen 09:00 en 20:00) om in het Engels of Duits je betoog te doen bij Thrustmaster.

Mogelijk dat zij iets kunnen regelen (als intermediair) tussen jou en de winkel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoeveel moeite is het om die pedalen uit je standaard te halen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Heb zojuist even met Thrustmaster gebeld, en die geven aan alleen het stuur wel in te nemen.
Ik ben er achter gekomen dat het hele stuur dood gaat, en er een issue is met de mainboard.
Zodra ik het stuur snel van links naar rechts beweeg, gaat de '' mode '' knop oplichten.
Het issue is dat ik de pedalenset niet wil meesturen omdat deze ingebouwd zit in de rig (echt vast uit elkaar gehaald).

Bedankt voor de berichten allemaal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat Thrustmaster dat aangeeft is leuk en aardig, maar dan ga je nu zelf dingen dubbel laten lopen of zo?
Terwijl de garantie bij de winkel ligt, daar heb je immers de koopovereenkomst afgesloten.
Geen idee om welk stuur het precies gaat, maar als ik de prijzen zo zie, denk ik niet dat je veel kan verwachten en je niet langer dan een twee jaar hebt (Europees minimum).

Nu weet ik niet hoe lang jij het stuur hebt, maar als dat al de nodige jaren is, denk ik dat een nieuwe kopen goedkoper is dan deze laten herstellen.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 22-02-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
CptChaos schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:14:
Dat Thrustmaster dat aangeeft is leuk en aardig, maar dan ga je nu zelf dingen dubbel laten lopen of zo?
Terwijl de garantie bij de winkel ligt, daar heb je immers de koopovereenkomst afgesloten.
Geen idee om welk stuur het precies gaat, maar als ik de prijzen zo zie, denk ik niet dat je veel kan verwachten en je niet langer dan een twee jaar hebt (Europees minimum).

Nu weet ik niet hoe lang jij het stuur hebt, maar als dat al de nodige jaren is, denk ik dat een nieuwe kopen goedkoper is dan deze laten herstellen.
Ik heb contact opgenomen met Thrustmaster en die vragen om de factuur van het bedrijf waar ik deze heb gekocht. Ik heb ook een video moeten maken van het probleem, en deze meegestuurd.

Het gaat om een T500RS stuur t.w.v. 450 euro, en het stuur is van 2 November 2015.

Edit; Ik heb het stuur alleen aangemeld bij Thrustmaster, en niet aangemeld bij het bedrijf waar ik deze heb gekocht. Het bedrijf waar ik deze heb gekocht verstuurd deze op dezelfde manier naar Thrustmaster toe.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoolz14 op 22-02-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Update;

Contact gehad met de thrustmaster support en heb alleen de Base op hoeven sturen.

Na 2 weken kreeg ik bericht dat het stuur gemaakt is, en binnen 10 dagen weer terug zou moeten zijn.

Het is nog even afwachten dus, maar een prima service van Thrustmaster. :)

Edit;
Hij werkt weer prima :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoolz14 op 14-04-2016 13:29 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
weer defect, zelfde probleem.

Vind dat het melden wel waard.
Pagina: 1