Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop <600 incl ssd Full HD

Pagina: 1
Acties:

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 20:40
Wat is je budget?
Het budget is maximaal 600 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal veel worden meegenomen dus 13.3-16 inch is gewenst. Niet groter of kleiner.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet specifiek.

Alles op een rij:

Max 600 euro
Incl SSD minimaal 128GB
Full hd scherm
tussen 13-16 inch
i5-i7

Een ssd zelf plaatsen heb ik niet zoveel moeite mee.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Kijk eens, een pricewatch met filters aangezet ten aan zien van je wensen:
http://tweakers.net/categ...fhOWjqY7Nn-VOsPvO-Jdl7rBg

Hiervan uitgaande dat je er zelf een 256GB Samsung evo 850 SSD inzet (~€80). Veelal is een laptop met voorhand ingebouwde SSD relatief duurder.

[ Voor 54% gewijzigd door ToFast op 22-02-2016 12:05 ]

• tweakG5
ToFast schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:02:
Kijk eens, een pricewatch met filters aangezet ten aan zien van je wensen:
http://tweakers.net/categ...bDYp-g2HT4Tlr_R1JH4YPW-gY

Hiervan uitgaande dat je er zelf een 256GB Samsung evo 850 SSD inzet (~€80). Veelal is een laptop met voorhand ingebouwde SSD relatief duurder.
Bedankt voor de tip. Ik had misschien iets moeten toevoegen. Dat de processor minimaal een I5 moet zijn vanwege een aantal statistiek pakketten.

Er zijn een aantal laptops waar het makkelijker is om een SSD te plaatsen dan bij anderen. Ik weet van een asus die ertussen staat dat het moederbord ed. eruit gehaald moet worden en daar zit ik dan niet zo op te wachten. Dus de vraag is of er 1 is waar het niet zo moeilijk is om er een te plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakG5 op 22-02-2016 12:06 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
tweakG5 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:05:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik had misschien iets moeten toevoegen.

Er zijn een aantal laptops waar het makkelijker is om een SSD te plaatsen dan bij anderen. Ik weet van een asus die ertussen staat dat het moederbord ed. eruit gehaald moet worden en daar zit ik dan niet zo op te wachten. Dus de vraag is of er 1 is waar het niet zo moeilijk is om er een te plaatsen.
Elke laptop waar een 2.5" hdd in zit, kan je deze vaak heel gemakkelijk omwisselen. Cover eraf met 6-10 schroefjes, of zelfs alleen hdd cover en een kind kan de was doen. Maar daar zal je zelf prima achter kunnen komen.

Zo moeilijk zal dat niet zijn, niet moeilijker dan via de achterzijde (het lijkt me niet dat het moederbord eruit hoeft trouwens, maar pin me daar niet op vast..) [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x1tupHjUKSg]

[ Voor 13% gewijzigd door ToFast op 22-02-2016 12:13 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
tweakG5 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:05:
[...]
Dat de processor minimaal een I5 moet zijn vanwege een aantal statistiek pakketten.
De combinatie Full HD, i5 en een SSD voor 600 euro is een erg lastige. Bij alle gelinkte laptops zal je zelf de SSD in moeten bouwen, hierdoor komt er nog 65 tot 90 euro bij (afhankelijk van de grootte) waardoor je boven je budget uit komt.

• tweakG5
rens-br schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:15:
[...]

De combinatie Full HD, i5 en een SSD voor 600 euro is een erg lastige. Bij alle gelinkte laptops zal je zelf de SSD in moeten bouwen, hierdoor komt er nog 65 tot 90 euro bij (afhankelijk van de grootte) waardoor je boven je budget uit komt.
Daarom het topic. Ik was een beetje in de hoop een goede aanbieding te gaan vinden. Van Asus X555LA-DM1677T weet ik dat de hdd onder het moederbord zit en aangezien de laptop niet voor mij is heb ik geen zin om er zoveel werk aan te hebben met kans dat hij stuk gaat hierdoor.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
tweakG5 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:21:
[...]
Daarom het topic. Ik was een beetje in de hoop een goede aanbieding te gaan vinden. Van Asus X555LA-DM1677T weet ik dat de hdd onder het moederbord zit en aangezien de laptop niet voor mij is heb ik geen zin om er zoveel werk aan te hebben met kans dat hij stuk gaat hierdoor.
Als je budget een harde eis is, zal je ergens op moeten gaan bezuinigen. Een i3 in combinatie met Full HD en een SSD is wel te krijgen voor dat geld.

Edit: Net even het filmpje zitten kijken gepost door ToFast en je hoeft het moederbord er niet uit te halen bij de X555. Het is net iets meer werk dan bij een andere laptop. Maar is valt prima te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 22-02-2016 12:24 ]

Pagina: 1