Beste Allen,
Ik ben opzoek naar een nieuwe mediaplayer voor in de woonkamer en later in de slaapkamer.
Op dit moment heb ik 2x Xtreamer Sidewinder 2 in gebruik, alles werkt nog wel maar het is erg traag met opstarten en laatste halfjaar toch veel uitval of niet werkende stotterende films.
* Eisen/wensen max 300 euro, een ssd (sata) 64gb en een m2 ssd 32gb is aanwezig.
- Kodi ondersteuning.
- Toekomst bestendig dus Ultra HD moet geen probleem zijn.
- Ik speel films af vanaf mijn NAS.
- Ik gebruik een universele afstandsbediening van Logitech.
- Gebruiksvriendelijk, mijn vriendin is geen digibeet maar het moet gewoon simpel werken.
Ik heb gezocht maar er zijn zoveel opties, voorkeuren....
- Appel tv4/ met wat aanpassingen kan er Kodi op draaien, gebruiksvriendelijk maar niet toekomst bestendig.
- Intel Nuc/ Goede optie maar welke config? Skylake core i3 of i5.
- Zelfbouwen.
Wie kan mij wat advies geven?
Bedankt alvast.
Ik ben opzoek naar een nieuwe mediaplayer voor in de woonkamer en later in de slaapkamer.
Op dit moment heb ik 2x Xtreamer Sidewinder 2 in gebruik, alles werkt nog wel maar het is erg traag met opstarten en laatste halfjaar toch veel uitval of niet werkende stotterende films.
* Eisen/wensen max 300 euro, een ssd (sata) 64gb en een m2 ssd 32gb is aanwezig.
- Kodi ondersteuning.
- Toekomst bestendig dus Ultra HD moet geen probleem zijn.
- Ik speel films af vanaf mijn NAS.
- Ik gebruik een universele afstandsbediening van Logitech.
- Gebruiksvriendelijk, mijn vriendin is geen digibeet maar het moet gewoon simpel werken.
Ik heb gezocht maar er zijn zoveel opties, voorkeuren....
- Appel tv4/ met wat aanpassingen kan er Kodi op draaien, gebruiksvriendelijk maar niet toekomst bestendig.
- Intel Nuc/ Goede optie maar welke config? Skylake core i3 of i5.
- Zelfbouwen.
Wie kan mij wat advies geven?
Bedankt alvast.
Dell XPS 15 9550 FHD