Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden. Met het uitkomen van the Division binnenkort wil ik toch naar een beter systeem/uitbreiding op huidig
Huidig systeem;
AMD RADEON HD 7700 SERIES
AMD Phenom(tm) 2 X3 720 DDR5 8GB
1TB harde schijf
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik niet heel veel tijd heb om te spelen wil ik de kosten zo laag mogelijk houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de PC, alle randapparatuur is aanwezig. Liefst breid ik mijn systeem uit maar ben bang dat dit lastig wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, CPU en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel veel AMD, in principe geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een redelijk stil systeem, als mogelijk is om energieverbruik laag te houden is mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dit moet, als het mogelijk is de kosten lager te houden door over te clocken wil ik hier wel naar kijken.
Wat verwacht je van ons?
Wil graag voor een zo laag mogelijk budget the Division spelen, hoeft niet eens op de allerhoogste quality. Als ik dit spel kan spelen kan ik ook sowieso CS:GO, LoL en Bo3 spelen wat ik nu af en toe doe.
PC zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden. Met het uitkomen van the Division binnenkort wil ik toch naar een beter systeem/uitbreiding op huidig
Huidig systeem;
AMD RADEON HD 7700 SERIES
AMD Phenom(tm) 2 X3 720 DDR5 8GB
1TB harde schijf
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik niet heel veel tijd heb om te spelen wil ik de kosten zo laag mogelijk houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de PC, alle randapparatuur is aanwezig. Liefst breid ik mijn systeem uit maar ben bang dat dit lastig wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, CPU en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel veel AMD, in principe geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een redelijk stil systeem, als mogelijk is om energieverbruik laag te houden is mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dit moet, als het mogelijk is de kosten lager te houden door over te clocken wil ik hier wel naar kijken.
Wat verwacht je van ons?
Wil graag voor een zo laag mogelijk budget the Division spelen, hoeft niet eens op de allerhoogste quality. Als ik dit spel kan spelen kan ik ook sowieso CS:GO, LoL en Bo3 spelen wat ik nu af en toe doe.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
1 | Asus H81-Gamer | € 81,51 | € 81,51 |
1 | Club 3D Radeon R9 380 4GB royalQueen | € 220,- | € 220,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
1 | Crucial BX200 480GB | € 125,95 | € 125,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,86 |