ik zou zeggen probeer het eens
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb gehoord dat je wel mpeg kan afspelen maar geen divx
maar dat komt dan waarschlijnlijk omdat dit een heel andere compressiemethode isOp donderdag 21 juni 2001 23:28 schreef tinus1983 het volgende:
Ik heb gehoord dat je wel mpeg kan afspelen maar geen divx
een cdi speler speelt ook wel vcd (mpeg) af, maar geen divx
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
de ps1 kon ook geen cd-r's lezen maar dat is dmv een mod chip of extern kastje te kraken.. zoiets zal ook wel voor de PS2 komen..
Verwijderd
hij draait wel mpeg en videocds af
met dvix weet hij geen raad
je moet echter wel de goeie kabel erin doen anders heb je zwartwit beeld
veel plezier
met dvix weet hij geen raad
je moet echter wel de goeie kabel erin doen anders heb je zwartwit beeld
veel plezier
ipv van ombouwen heb je ook van een soort boot-cd en die laat je eerst mee laden en daarna gooi je de cd-r erin en voila...
je zou de mpeg player eigelijk moeten bij kunnen werken (flashen) zodat je divx zou kunnen kijken
Hij speelt iig geen Video CD's af dus MPEG zal dan helemaal niet werken. Het enige wat wel werkt op een originele (niet omgebouwde) PS2 zijn de volgende media:
- PS2 CD-ROM/DVD-ROM
- DVD-VIDEO (regio 2 / geen regio)
- AUDIO CD
- PS1 CD-ROM
Mits dit originelen zijn. Backups kan je gewoon vergeten. Wellicht vergeet ik één of 2 media maar dat kan iemand anders wel aanvulleh.
Ook heb ik gelezen dat er een memcard achtig ding komt die alle regio DVD's laat afspelen
- PS2 CD-ROM/DVD-ROM
- AUDIO CD
- PS1 CD-ROM
Mits dit originelen zijn. Backups kan je gewoon vergeten. Wellicht vergeet ik één of 2 media maar dat kan iemand anders wel aanvulleh.
Ook heb ik gelezen dat er een memcard achtig ding komt die alle regio DVD's laat afspelen
yep dat klopt..Op vrijdag 22 juni 2001 00:16 schreef Wannapuf het volgende:
Hij speelt iig geen Video CD's af dus MPEG zal dan helemaal niet werken. Het enige wat wel werkt op een originele (niet omgebouwde) PS2 zijn de volgende media:
- PS2 CD-ROM/DVD-ROM
- AUDIO CD
- PS1 CD-ROM
Pagina: 1