Ik zoek een?
Router met een goed WiFi bereik over een grote afstand
Wat is je budget?
+/- 200 euro
Geen specifieke voorkeur voor merken, al hoor ik geode verhalen over Asus en Netgear
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De router dient ter vervanging van een Linksys WRT610n, deze heeft de laatste tijd heel at kuren en krijg het niet meer voor elkaar om het apparaat zonder WiFi uitval werkend te krijgen.
Naar network setup zal die geintegreerd gaan worden in een nog aan te leggen network in het nieuwbouw huis. Dat netwerk kent de volgende setup:
Meterkast:
- Ziggo modem
- WiFi Router
- Patchpanel (ivm elke kamer bedraad netwerk (Cat6)
- Synology NAS
- Op den duur een alarm installatie
De nieuwe router moet aan wat eisen gaan voldoen.
- WiFi bereik moet groot zijn, straks gaan we over naar een nieuwbouw huis en dan moet de router qua WiFi een bereik hebben van in iedergeval een 160m2.
- Veel instel mogelijkheden, liefst ook mogelijkheden tot VPN.
Router met een goed WiFi bereik over een grote afstand
Wat is je budget?
+/- 200 euro
Geen specifieke voorkeur voor merken, al hoor ik geode verhalen over Asus en Netgear
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De router dient ter vervanging van een Linksys WRT610n, deze heeft de laatste tijd heel at kuren en krijg het niet meer voor elkaar om het apparaat zonder WiFi uitval werkend te krijgen.
Naar network setup zal die geintegreerd gaan worden in een nog aan te leggen network in het nieuwbouw huis. Dat netwerk kent de volgende setup:
Meterkast:
- Ziggo modem
- WiFi Router
- Patchpanel (ivm elke kamer bedraad netwerk (Cat6)
- Synology NAS
- Op den duur een alarm installatie
De nieuwe router moet aan wat eisen gaan voldoen.
- WiFi bereik moet groot zijn, straks gaan we over naar een nieuwbouw huis en dan moet de router qua WiFi een bereik hebben van in iedergeval een 160m2.
- Veel instel mogelijkheden, liefst ook mogelijkheden tot VPN.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar