Dag beste Tweakers. Ik ben van plan om een gaming/editing PC te bouwen die ong 1500eu kost. Alles word aangeschaft op azerty.nl
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming/editing, soms wat streamen. Ook voor school zal ik autocad en wat photoshop moeten doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ong 1400-1500eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is er al. Ik heb alleen puur de PC nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I7, ik ben aan het twijfelen tussen een i7 4790k, i7 5820k en een i7 6700k. Voor videokaart zou ik (moest ik voor een i7 6700k of een 4790k gaan) een gtx 980 nemen, moest ik dan voor de 5820k gaan zou ik een gtx 970 nemen waarmee ik later altijd nog een 2e 970 erbij kan steken. Voor voeding had ik gedacht aan iets rond de 600-750watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU. Voor videokaart heb ik liever nvidia maar sta ook open voor een AMD kaart. Case moet een NZXT Source 340 zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb liever een stille PC. Mag wat lawaai maken maar liever niet te veel.
Ga je overklokken?
Ja, ik zal overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vraag aan jullie gewoon eens jullie advies want heb al wat in elkaar geprutst maar ik blijf twijfelen tussen die processors.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming/editing, soms wat streamen. Ook voor school zal ik autocad en wat photoshop moeten doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ong 1400-1500eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is er al. Ik heb alleen puur de PC nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I7, ik ben aan het twijfelen tussen een i7 4790k, i7 5820k en een i7 6700k. Voor videokaart zou ik (moest ik voor een i7 6700k of een 4790k gaan) een gtx 980 nemen, moest ik dan voor de 5820k gaan zou ik een gtx 970 nemen waarmee ik later altijd nog een 2e 970 erbij kan steken. Voor voeding had ik gedacht aan iets rond de 600-750watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU. Voor videokaart heb ik liever nvidia maar sta ook open voor een AMD kaart. Case moet een NZXT Source 340 zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb liever een stille PC. Mag wat lawaai maken maar liever niet te veel.
Ga je overklokken?
Ja, ik zal overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vraag aan jullie gewoon eens jullie advies want heb al wat in elkaar geprutst maar ik blijf twijfelen tussen die processors.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 678289 op 22-02-2016 18:58 ]