profiel reactie laten verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmidian
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ondertussen vind ik aardig wat hinder van Tweaker Mike-19 wiens het nodig vind mijn profiel eronder te bekladden nadat zijn userreview van mij verwijderd is door een modje.

In mijn spijtige haast heb ik hier op teruggereageerd waar dit een typisch geval van Feed the troll is maar ik ben er flauw van.

Graag wil ik de reacties welke op zowel mijn profiel als op mike's profiel verwijderd zien ivm dat dit gedrag is wat wij hier op tweakers makkelijk zonder kunnen.

Echter wil ik wel duidelijk aangeven aan mike dat dit gedrag ongewenst is en dit niet de eerste keer is dat jij op de vingers bent getikt door een mod. Leer er nu eens van zodat je jezelf een volwaardige tweaker kan beschouwen.

Groet en fijne avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kunt je eigen profiel afschermen van commentaar, dan ben je er voorlopig vanaf ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

jij ben zelf degene die bij mij onzin op mijn profiel schrijft, ik heb dit later pas opgemerkt dus ik schrijf wat terug. als u er zelf niet tegen kunt waarom doet u dit dan wel bij een ander? ik geef zelf toe dat dit een beetje uit de hand is gelopen, maar meneer hoeft daarop niet nogmaals een wraak comment te plaatsen.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ben nu echt wel klaar met dit kinderachtige gedrag, jullie solliciteren allebei naar een ban.
Ik kijk hier vanavond naar.

Ik zie dat jullie het zelf al opgelost hebben, prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Microkid op 22-02-2016 16:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.