Hallo allemaal! Omdat ik mij oriënteer op een nieuwe pc, kwam ik op dit forum terecht. Ik ben benieuwd wat jullie gedachten zijn over het door mij samengestelde pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk wil ik gaan gamen met het systeem. Bijv. Fallout en Assassins Creed
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een syteem om en nabij de €1000,-. Nou lukt me dat niet helemaal, omdat ik ook wel weer van het 'als je het doet, doe het dan goed' motto ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gevoelsmatig gaat mijn voorkeur gaat wel uit naar Intel en Geforce, maar dat is eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de computer redelijk stil is. Vooral het fenomeen 'coil whine' zou ik willen voorkomen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk, maar als het kan is dat mooi meegenomen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd of wat jullie betreft de componenten goed op elkaar aansluiten en wellicht hebben jullie nog goede ideeën over hoe ik misschien nog wat van de prijs af kan halen. Ik heb al gekozen voor en i5 omdat ik uit wat ik gelezen heb een i7 niet echt bijdraagt aan de prestaties tijdens het gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk wil ik gaan gamen met het systeem. Bijv. Fallout en Assassins Creed
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een syteem om en nabij de €1000,-. Nou lukt me dat niet helemaal, omdat ik ook wel weer van het 'als je het doet, doe het dan goed' motto ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gevoelsmatig gaat mijn voorkeur gaat wel uit naar Intel en Geforce, maar dat is eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de computer redelijk stil is. Vooral het fenomeen 'coil whine' zou ik willen voorkomen.
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk, maar als het kan is dat mooi meegenomen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd of wat jullie betreft de componenten goed op elkaar aansluiten en wellicht hebben jullie nog goede ideeën over hoe ik misschien nog wat van de prijs af kan halen. Ik heb al gekozen voor en i5 omdat ik uit wat ik gelezen heb een i7 niet echt bijdraagt aan de prestaties tijdens het gamen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 238,90 | € 238,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 25,92 | € 25,92 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.139,47 | |