Is het mogelijk om op een goedkope / gratis manier een SMS te versturen als je een E-mail naar een bepaald E-mailadres stuurt. Vroeger kon dit via de grote providers wel, maar kan daar niets meer over vinden.
Vraag
Alle reacties
Met google hangout kun je SMS versturen (50 per dag gratis). Door een filter aan te maken kan je die laten triggeren via mail. Het is alleen niet mogelijk de inhoud van je mail door te zetten, alleen het onderwerp. Het onderwerp kan dan tot 159 karakters lang zijn.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Eerste hit in Google: 10 cent per SMS inclusief geen minimaal opwaardeerbedrag en 1 gekoppeld account.
Maar ja, het is erg lastig om jouw vraag te beantwoorden; je zit in /Devschuur en in /Internetmarketing; dan had ik al iets meer informatie verwacht over hoeveel data je denkt te moeten versturen; of het wel/niet gecontroleerd moet aankomen; vanuit welke omgeving je het wil gaan aanbieden etc.
Maar ja, het is erg lastig om jouw vraag te beantwoorden; je zit in /Devschuur en in /Internetmarketing; dan had ik al iets meer informatie verwacht over hoeveel data je denkt te moeten versturen; of het wel/niet gecontroleerd moet aankomen; vanuit welke omgeving je het wil gaan aanbieden etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
^ Dat dus. Lees onze Quickstart even en open dan gerust een nieuw topic met de daar opgedane kennisMAX3400 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:21:
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.