Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-07 15:34
first things first, ik heb geen casemod ervaring |:( , dit is mijn eerste project

Mijn vraag
Hebben jullie nog ideeen voor een MSI achtige casemod voor mijn CM Storm Trooper?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5 4460 3.2Ghz
MSI GTX960 gaming 2G
MSI B85-G43 Gaming moederbord
1x Kingston v300 120GB SSD
1x Hitachi 500GB HDD
1xSeagate 1TB HDD
1x 2x4GB Kingston hyperx fury red RAM 1600Mhz
1x 2x4GB Kingston hyperx fury black RAM 1600Mhz
PSU: Coolermaster b500 Ver.2
Samsung sh224DB Optical drive
case: CM storm trooper

wat ik zelf al heb:
wat ik wil doen is op de linkerkant van de behuizing een grote draak verven
het frontpanel rood/zwart verven en rode leds aan de buitenkant van de case

ook nog de vraag: wat voor verf kan ik het beste gebruiken voor deze case(met name op de zijpanelen)

ik hoor graag jullie ideeen en eventuele tips! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Misschien kijken of je de Cooler Master Badge door een MSI logo kunt vervangen? Hangt namelijk erg van je budget af wat je er allemaal mee kan. Misschien ook wat rode Enermax fans.

Misschien ook niet de héle front panel rood verven, maar alleen de randen langs de drive bays.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Casemodden begint met eigen initiatief. Inspiratie doe je op door veel worklogs te lezen. Voor je vraag over de verf kan ik kort zijn, zoek eens op internet of loop eens een verfwinkel binnen. Schrijf eens op wat je allemaal zou willen doen en zoek dan uit hoe je het dan moet doen en of je in staat bent dit te doen. Verder willen schetsen helpen om een beeld te krijgen van hoe het er zal gaan uitzien. Ben je erg georganiseerd dan kun je alles al op papier zetten. Gaandeweg kun je altijd nog dingen aanpassen, wat eigenlijk het leukste is van het modden. Succes met modden.