Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Frisoe
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-09-2022
Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon in het water laten vallen waardoor mijn touchscreen het niet meer doet.
Nu wil ik mijn foto's van mijn telefoon afhalen maar hiervoor moet ik mijn wachtwoord invoeren. Ik heb de lookout beveiligings app er op staan, maar daar moet je betalen voor de back-up van je foto's. Weet iemand hoe ik de foto's er op een andere manier af haal?

Beste antwoord (via Frisoe op 22-02-2016 08:40)

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Je moet hoe dan ook jouw patroon invoeren aangezien je dan pas jouw bestanden kan zien in Windows of ander OS.

Indien de mobiel zich automatisch verbindt met het internet kan je proberen om een app te pushen naar jouw kapotte mobieltje. Echter, je hebt dan wel nog een mobiel of Android box nodig die als zender fungeert. Daarbij is het belangrijk dat die een muis accepteert om drukkend dat patroon te maken.

Wat je dan zou kunnen pushen naar jouw kapotte mobiel is bijvoorbeeld wukong tv server app (of ander equivalent app). Op een ander werkend mobiel of Android box zou je dan wukong tv app kunnen installeren zodat je jouw kapotte mobiel kan bedienen. Daarbij moet je we volgens mij gebruik maken van een muis aangezien ik bij mezelf een mobiel niet kan unlocken door alleen een touchscreen te gebruiken.

Alle reacties

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verbinden met PC via USB en dan als externe HDD gebruiken werkt niet?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 11:33

Racing_Reporter

Contentmaker

Dus hij staat eigenlijk uit? Anders, als je hem aan de computer hangt, zou je een scherm moeten krijgen waarbij je de telefoon kan managen en dingen kan importeren.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Verwijderd

Trinsec schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:36:
Verbinden met PC via USB en dan als externe HDD gebruiken werkt niet?
Niet zonder het toestel te ontgrendelen en dat lukt niet zonder werkend touchscreen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:11
Als ik google moet geloven werkt USB OTG ook niet met dit toestel?

Jammer, anders kon je een muis aansluiten...

Denk niet dat je dan nog veel opties overhoudt behalve het scherm repareren of betalen voor die backup...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Heb je een SD kaart in je S4 Mini? Dan zou je eventueel de SD kaart er uit kunnen halen, en die aansluiten op je pc. Misschien dat daar de foto's op staan?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Frisoe
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:50:
[...]

Niet zonder het toestel te ontgrendelen en dat lukt niet zonder werkend touchscreen.
Om met de computer er in te komen moet ik inderdaad mijn patroon invoeren. De telefoon maakt wel verbinding met de WiFi. Bestaat er een gratis backupp appartement waar je niks voor hoeft in te stellen?

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Laat je telefoon gewoon maken of vraag even via V&A of iemand een s4mini heeft zodat je zijn scherm tijdelijk eraan kan hangen en usb debugging kan aanzetten zodat je daarna het er af kan halen met android tools zoals ADB.

Als je android backup had geactiveerd dan zitten je google+ foto's volgens mij ook op photos.google.com foto bibliotheek omgeving. Dat moet je zelf even checken op https://support.google.com/photos/answer/6193313?hl=nl

[ Voor 20% gewijzigd door donderdraak op 21-02-2016 23:01 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Je moet hoe dan ook jouw patroon invoeren aangezien je dan pas jouw bestanden kan zien in Windows of ander OS.

Indien de mobiel zich automatisch verbindt met het internet kan je proberen om een app te pushen naar jouw kapotte mobieltje. Echter, je hebt dan wel nog een mobiel of Android box nodig die als zender fungeert. Daarbij is het belangrijk dat die een muis accepteert om drukkend dat patroon te maken.

Wat je dan zou kunnen pushen naar jouw kapotte mobiel is bijvoorbeeld wukong tv server app (of ander equivalent app). Op een ander werkend mobiel of Android box zou je dan wukong tv app kunnen installeren zodat je jouw kapotte mobiel kan bedienen. Daarbij moet je we volgens mij gebruik maken van een muis aangezien ik bij mezelf een mobiel niet kan unlocken door alleen een touchscreen te gebruiken.
Pagina: 1