• Rofffel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-01 07:05
Dag allen,

Ik ben een blije bezitter van een Panasonic CXE720 50" smart tv en heb deze in eerste instantie via wifi verbonden.
Daar ik nu een netwerkaansluiting heb liggen heb ik de TV, KPN en de Receiver aangesloten middels een switch.

De TV heeft internet (apps werken perfect) maar sinds de tv bedraad is aangesloten kan ik niet meer direct casten. Het vage is dat ik via youtube wel een koppelingscode kan invoeren en dan kan ik Youtube wel bedienen maar Netflix e.d. niet meer.

Op moment van schrijven kom ik tot de conclusie dat de switch op de KPN router zit aangesloten en we wifi via mijn eigen router hebben.

Ik heb een Asus RT87u router ertussen zitten en de switch zit op de KPN router.
Als ik de kabel van de switch op de Asus router aansluit, heb ik geen beeld meer (er is dus geen verbinding tussen de KPNrouter en mijn eigen router, behalve het wifi.

Kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:21

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals je de situatie schetst heb je 2 aparte LAN's in huis en is je TV verbonden met de ene en je telefoon met de ander, dat gaat niet zomaar werken. ;)

Edit: Echter zou dat wel prima moeten gaan als het d.m.v. koppelingscodes over het internet IPV LAN gaat..

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 21-02-2016 18:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Rofffel
Dat klopt, LAN via de KPN V10 en Wifi via de AC-87u.
Is dit niet door te schakelen?

Enig idee of ik de Asus kan gebruiken als Experiabox V10? dus de V10 er helemaal tussenuit halen?

Anders zou ik graag de TV-ontvanger in de Asus pluggen namelijk.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:20
Kan je je Wifi router niet instellen als een access point, dan zie je alles in hetzelfde netwerk zitten.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Rofffel
Dat is het proberen waard!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die asus heeft voor zover ik weet (mijn 66U in elk geval wel) inderdaad een accespoint modus, die dit probleem oplost.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1