Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Moet zowel geschikt zijn voor games als foto/videobewerking, werk veel met Adobe CC (vaak meerdere programma's tegelijk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1200, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben van plan twee Dell P2415Q uHD monitoren aan te schaffen, dus vandaar een videokaart met minimaal 2 displayport uitgangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals eerder gezegd een videokaart met minsten 2 displaypoorten, geschikt voor gaming en foto-/videobewerking. Daarnaast een SSD (het liefst 500GB). HDD is denk ik niet nodig, heb een NAS voor bestandsopslag. Verder is 16GB RAM wel wenselijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zie de bijgevoegde lijst van producten waarmee ik zelf was gekomen (combinatie van bestbuy guide).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een goed gekoelde, stille pc. Laag energieverbruik is wenselijk maar geen must.
Ga je overklokken?
Natuurlijk
Wat verwacht je van ons?
Ik was benieuwd of jullie voor ongeveer hetzelfde bedrag met een soort gelijke configuratie zouden kome of een configuratie met totaal andere producten. Tips zijn welkom, wil graag een optimaal mogelijk systeem voor dit bedrag.
Moet zowel geschikt zijn voor games als foto/videobewerking, werk veel met Adobe CC (vaak meerdere programma's tegelijk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1200, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ben van plan twee Dell P2415Q uHD monitoren aan te schaffen, dus vandaar een videokaart met minimaal 2 displayport uitgangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals eerder gezegd een videokaart met minsten 2 displaypoorten, geschikt voor gaming en foto-/videobewerking. Daarnaast een SSD (het liefst 500GB). HDD is denk ik niet nodig, heb een NAS voor bestandsopslag. Verder is 16GB RAM wel wenselijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zie de bijgevoegde lijst van producten waarmee ik zelf was gekomen (combinatie van bestbuy guide).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een goed gekoelde, stille pc. Laag energieverbruik is wenselijk maar geen must.
Ga je overklokken?
Natuurlijk
Wat verwacht je van ons?
Ik was benieuwd of jullie voor ongeveer hetzelfde bedrag met een soort gelijke configuratie zouden kome of een configuratie met totaal andere producten. Tips zijn welkom, wil graag een optimaal mogelijk systeem voor dit bedrag.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 238,90 | € 238,90 |
1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 132,- | € 132,- |
1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 331,95 | € 331,95 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 66,95 | € 66,95 |
1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 80,50 | € 80,50 |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,- | € 163,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.166,15 |
[ Voor 52% gewijzigd door ProCessor012 op 21-02-2016 18:00 ]