S5mini. zwarte balk boven toetsnbrd. geen suggsties weerggvn

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 739489

Topicstarter
Mijn vraag
Bij mijn Samsung S5 mini wordt boven het toetsenbord een zwarte balk weergegeven. Hier horen eigen de suggestiewoorden van het woordenboek komen te staan. Voorspellende tekst en automatisch vervangen staat aan en het werkt ook. Alleen krijg ik de woorden niet te zien. Normaal worden in deze balk de drie meest gebruikte woorden weergegeven en kan je daarop klikken. Weet iemand hoe het komt dat ik deze woorden niet te zien krijg? En hoe ik dit weer aan kan zetten? :?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Lollipop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Toetsenbord gereset. voorspellende en automatisch vervangen aan en uit gezet.

Beste antwoord (via Anoniem: 739489 op 21-02-2016 15:58)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Anoniem: 739489 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:17:
Mijn vraag
Bij mijn Samsung S5 mini wordt boven het toetsenbord een zwarte balk weergegeven. Hier horen eigen de suggestiewoorden van het woordenboek komen te staan. Voorspellende tekst en automatisch vervangen staat aan en het werkt ook. Alleen krijg ik de woorden niet te zien. Normaal worden in deze balk de drie meest gebruikte woorden weergegeven en kan je daarop klikken. Weet iemand hoe het komt dat ik deze woorden niet te zien krijg? En hoe ik dit weer aan kan zetten? :?

Android Lollipop

Ook je telefoon opnieuw opgestart? Je kunt eventueel ook het proces van je toetsenbord stoppen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Anoniem: 739489 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:17:
Mijn vraag

Android Lollipop

Ook je telefoon opnieuw opgestart? Je kunt eventueel ook het proces van je toetsenbord stoppen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 739489

Topicstarter
Dank je wel, toetsenbord functie stoppen heeft gewerkt!