Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oki MC160n pakt papier niet goed op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31

GieltjE

Niks te zien...

Topicstarter
Mijn schoonmoeder heeft al enkele jaren een mooie Oki MC160n printer staan (dacht al 4 jaar), er liggen zelfs nog nieuwe cardridges naast en hij heeft altijd zeer goed print resultaat gegeven.

Helaas is de printer sinds enige tijd bezig met het papier niet meer goed oppakken, er zit een tweetal veren onder die de lade omhoog drukken zodra er een nodig is. Echter komt hij regelmatig niet meer hoog genoeg, de veren zitten goed en zijn sterk genoeg, ik heb een sterk vermoeden dat het mechaniek dat het geheel vrijgeeft niet meer ver genoeg ronddraait (is een soort glijbaan waar een tandwiel met nok overheen draait).

Echter is het vrijwel onmogelijk om hier bij te komen en zit er een grote berg tandwielen en electronica die ik liever niet uit elkaar haal. Ook de Oki reparatie service is geen oplossing, deze vragen al meer voorrijd kosten dan de printer ooit gekost heeft (welke al niet goedkoop was |:( ).

Heeft er iemand toevallig ervaring met zo'n soort voorval of een beter idee?

Hell / 0