Overlast bovenbuurman

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan de PvdA die per se probleemgevallen wil mengen tussen keurige mensen die werken voor hun geld. Nadeel van sociale woningbouw, als je pech hebt zit je tussen tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoeri
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 08:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:31:

Heel vervelend uiteraard dat je last hebt van de buren, maar je moet ook oppassen niet op elke slak 10kg zout te willen gooien. Laat een buitenstaander (politie) beoordelen of dat het echt niet kan. Maar met een houten vloer klinkt het laten vallen van een pen al als een mokerslag weet ik uit ervaring. Het is gewoon heel erg gehorig.
Wellicht heb je gelijk hoor. Ik kan me soms een oude man voelen. Maar met een paar vrienden bedoel ik echt een huis vol, muziek met veel bass, geschreeuw en geroep.

Ik ben er erg gevoelig voor.

Het gesprek going ik aan om te laten zien dat ik open sta voor een gesprek ipv polities er bij halen etc.

Hem ook verteld dat ik me bedreigd voelde en of dat misschien onterecht was. Hij was heel meelevend en het leek goed te gaan

Maja daarnet tijdens het feest vond ik kwat voor mijn deur. Wel heel toevallig.

Tijdens het gesprek leek het allemaal goed te gaan maar het is en blijkt blijkbaar gewoon een klootzak.

Erg vemoeiend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat ik wél weet van overlast (zelf meegemaakt) is dat je je op een gegeven moment aan zowat élk geluid uit de richting van die buren gaat irriteren. En erger nog: er op gaat letten.

Zo had ik regelmatig last van mijn onderbuurvrouw. Een white thrash type met zo'n nachtdienstbaantje. Die ging 's nachts doodleuk tv kijken in haar slaapkamer die natuurlijk recht onder mijn slaapkamer zat. Maar ze viel in slaap met de tv aan, en dat ging tot in de ochtend door. Aanbellen en bonken op de deur had geen zin.
Dus wat krijg je dan? Elke avond als ik in bed stapte luisterde ik aandachtig of ik geen tv van de onderburrvrouw hoorde of de buren boven mij.

Ik ben uieindelijk verhuist, ik wilde al langer een huis kopen. Helaas is verhuizen niet altijd een optie....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:01
Ik heb ook zat overlast gehad, in mijn geval de onderburen, ik woon namelijk in een zelfstandig appartement maar onder mij is het appartement gesplitst met gedeelde faciliteiten, alles meegemaakt van een of andere Afrikaan die er zelf nooit was maar 6 andere luidruchtige lui in z'n huis liet wonen tot iemand die iedereen probeerde op te lichten (incl mij maar dat lukte hem niet).

Gelukkig woon ik in een sociale huurwoning dus uiteindelijk na genoeg spammen van de woningcorporatie werden ze er op een (hele goede) dag uitgegooid, ik huur zelf in Den Haag en gelukkig was m'n contactpersoon erg daadkrachtig en hield me ook op de hoogte. Meest irritante van die Afrikanen was nog dat ze tot laat herrie maakten maar ook enorme voorraden voedsel insloegen wat dan gewoon in hun smerige huis rondslingerde waar hordes muizen op af kwamen. Ze bleven maar afval in het portiek flikkeren enz en ik heb wel eens uit boosheid wat van dat afval opgepakt en aangebeld en alles z'n huis in gesmeten, werden ze natuurlijk boos om maar het vuilnis in het portiek was verleden tijd.

Ik zeg niet dat dat goed is, verre van, opluchten deed het wel.

Het klinkt naar maar uiteindelijk had ik een keer een van die lui aangesproken op hun nachtelijke herrie (vrouwspersoon die ik tegen kwam toen ze daar alleen thuis was). Volgende dag stond manlief boos aan de deur en die heb ik toen even flink de waarheid verteld.

Vervolgens een mail gestuurd naar de verhuurder dat ik aangifte ging doen en hoopte dat ze volledige medewerking zouden geven omdat het anders belemmering zou zijn van de rechtsgang en een week later werden ze eruit gegooid.

Misschien is dat een optie? Misschien niet sjiek maar wat hij jou aan doet is helemaal bij de beesten af.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:40:
Met dank aan de PvdA die per se probleemgevallen wil mengen tussen keurige mensen die werken voor hun geld. Nadeel van sociale woningbouw, als je pech hebt zit je tussen tuig.
*knip* trol

Voor TS: Dossier opbouwen, belangrijkste boven alles- zonder bewijs sta je nergens. Dan melden bij verhuurder, blijven doen en wijkagent in de arm nemen. Je bent al goed bezig lijkt het, dus sterkte!

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 12-03-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou inderdaad de momenten kunnen opschrijven dat meneer lawaai maakt en de kenteken platen kunnen opschrijven van zijn vrienden die je treiteren. Daarnaast als je een soort ouderwetse intercom hebt waarvan je de bel eraf kan draaien zou ik dat voor het slapen gaan doen zodat je in de nacht niet uit bed gebeld wordt.

Daarnaast alles noteren of gebruik een memorecorder om alle lawaai op te nemen en leg dat voor aan een wijkagent. Let wel, een wijkagent wil vaak bemiddelen en dat schiet nooit op. Meldpunt overlast gaat vaak ook wat langzaam. Ik zou gewoon linea recta naar politie bureau gaan

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:40:
Zeg hoeveel keer heeft VVD al mee regeert. vast meer dan de pvda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:43:
[...]

Zeg hoeveel keer heeft VVD al mee regeert. vast meer dan de pvda
Tis allemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 17:35
Wat je kan doen is gewoon de boel opnemen en dat laten horen aan de huisbaas.

gewoon moment opnames maken met dag en tijd en een compilatie van maken en online gooien.
Wees dan ook eerlijk met welke dagen het wel rustig was. Sowieso zit je wel in een huurhuis
Dus echt de hele dag rust kan je natuurlijk ook niet claimen daar zijn weer andere huizen voor.
Pagina: 1 2 Laatste