Mijn vraag
Win 10 crasht na enkele minuten met verschillende foutmelding; System Service exception of page fault in non paged area of memory management. Ik heb hw upgrade gedaan en daarna windows zich opnieuw laten installeren met behoud van bestanden. Maffe is dat ik de meldingen ook krijg wanneer ik win 10 opnieuw vanaf een USB probeer te installeren met lege SSD waardoor ik dus ook niet een nieuwe instal kan doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win 10 64 Pro
i5 6600
Gigabyte GA-H170M-D3H
Crucial balistics sport (DDR4 2x4Gb)
Crucial mx200
Samsung evo..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows opnieuw installeren (lukt dus niet....)
Drivers updaten
drives loskoppelen
op foutmeldingen zoeken
bios geflasht
Update: Het lijkt vooral fout te gaan na veel dataverkeer intern, Wanneer ik een programma wil installeren gaat het geheid mis
Win 10 crasht na enkele minuten met verschillende foutmelding; System Service exception of page fault in non paged area of memory management. Ik heb hw upgrade gedaan en daarna windows zich opnieuw laten installeren met behoud van bestanden. Maffe is dat ik de meldingen ook krijg wanneer ik win 10 opnieuw vanaf een USB probeer te installeren met lege SSD waardoor ik dus ook niet een nieuwe instal kan doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win 10 64 Pro
i5 6600
Gigabyte GA-H170M-D3H
Crucial balistics sport (DDR4 2x4Gb)
Crucial mx200
Samsung evo..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows opnieuw installeren (lukt dus niet....)
Drivers updaten
drives loskoppelen
op foutmeldingen zoeken
bios geflasht
Update: Het lijkt vooral fout te gaan na veel dataverkeer intern, Wanneer ik een programma wil installeren gaat het geheid mis
[ Voor 8% gewijzigd door CyberJoe op 21-02-2016 11:20 ]
Ja ik heb ook een computer.