Scanner kappot?

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok op een gegeven moment wilde ik eens wat scannen dus ik maak de scanner open, maar in plaats van normaal licht geeft hij nu van dat paarse h**re licht. Ik zou zeggen dat hij kapot is als je iets scant dan is het alleen maar grijs, maar als iemand anders een ander idee heeft dan een nieuwe te kopen dan zou ik het graag willen weten ;).
Het is een Trust :( Easyscan 19200 btw

Verwijderd

Ik kan je meedelen dat je scanner helaas kapot is, ik had ook zo'n Trust geval en mijn lamp gaf ook geen wit licht meer, ik heb hem van de week weggegooid.
Mijn buurman idem dito.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 16:27
trust zuigt

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 21 juni 2001 23:22 schreef tinus1983 het volgende:
trust zuigt
de meeste Trust scanners zijn van een andere fabriek, later voorzien van een Trust logootje

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• StephaN900
  • Niet online
Ah ok thx wilde even zeker zijn, normaal gebruik ik hem niet zo vaak. Maar ik heb wel redelijk wat verstand van pc's en zo, maar wat voor scanner moet ik nemen voor de gemiddelde scannergebruiker (cd frontjes, identiteitsbewijzen/ paspoorten ;))
Wat ik wel leuk zou vinden is zo'n eentje die op een aparte poort zit dus niet zoals deze trust waar als je gaat scannen alles vastzit.

Verwijderd

ja van een andere fabriek, maar dat is meestal bij trust niet zon beste fabriek ;)

Michiel

• StephaN900
  • Niet online
Ik weet het trust zuigt (heb hem ook niet zelf gekocht dus mag niet zoveel zeiken), maar een hp/canon? Wat moet ik nemen voor een redelijke prijs?

Verwijderd

Volgens mij komen vaak de scanners van Epsons als beste uit de testen, maar ik heb daar zelf helemaal ervaring mee, prijs is dan ongeveer 500 gulden. Ik heb zelf een ietwat oude HP 5200C, op zich ben ik er wel tevreden over, op wat PROBLEMEN met de drivers na icm Win2k en USB, de snelheid en kwaliteit is goed, wel klotesoftware van HP.
Pagina: 1