Microsoft Outlook 2016 imap geen mail zichtbaar postvak IN

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 208823

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds gisteren Microsoft Outlook 2016 (32-bit) geinstalleerd op een verse laptop. Op mijn vorige gebruikte ik thunderbird, maar daar werkt exchange niet, bovendien is dit niet relevant :P
Mijn Exchange mail-account doet het gewoon in Outlook, maar ik heb ook nog een paar IMAP mail-accounts en die doen het gedeeltelijk. Dat wil zeggen dat ik wel mail kan zien in aangemaakte mappen (zoals werk, t doen, etc.), maar geen mail ontvang/zie in Postvak IN.
NB kom er nu achter dat bij het versturen van mail van IMAP account (dat gaat via smtp van ISP) ik een error krijg dat verzonden mail niet kan worden opgeslagen omdat IMAP-server mogelijk geen toestemming geeft om items op te slaan in de map Verzonden items.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Outlook 2016 (32-bit)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Filters nagelopen en gezocht op internet, maar na redelijk wat tijd moed opgegeven.
Op vorige laptop werkt alles via thunderbird prima, maar wil graag outlook ivm exchange functionaliteit.

Bij voorbaat dank voor de hulp/suggesties

Oplossing gevonden! LOL Rechtrmuis op IMAP account Postvak IN --> IMAP-mappen --> vinkje uit bij 'Alleen mappen waarbij ik ben aangemeld weergave van Outlook-hiërachi' en nog een extra dingetje moet je doen, staat allemaal hier: http://answers.microsoft....96-474e-9934-d4e9c7f110d9

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 208823 op 21-02-2016 10:19 . Reden: Oplossing gevonden ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:04
Jij bent mijn held! _/-\o_

Bij Microsoft wisten ze het niet op te lossen, tenzij ik een heel erg duur service abo afnam. Nou ik vind de aanschaf van Office 2016 Professional al duur zat, maar service ho maar...

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle_Pietje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-03 14:41
Really?? Hier had ik dus echt nooit (!!) op gekomen. Thanks voor deze tip.

Scheelt me een hele hoop zoekwerk.

Efficiency is intelligent laziness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterdebock
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-04 22:06
Many thanks Fireburner!!! Probleem hier opgelost met lege Postvak In in Outlook 2019 Pro. Super
groet, Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208823

Topicstarter
Graag gedaan! Leuk om te lezen dat ik al minimaal 3 personen heb geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infovert
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-04 13:33
Ook mij heb je geholpen. Dank je! :)
Pagina: 1