Operation Flashpoint -- net interface zuigt.

Pagina: 1
Acties:

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Ik heb zojuist OF gekocht en geinstalleerd.. en moet zeggen dat het tegenvalt. De gfx zien er triest uit.. Ik had beter verwacht van een spel in deze tijd. :/

Een tweede tegenvaller is het online gamen (wat de reden was waarvoor ik het in eerste instantie kocht) -- Om volledig afhankelijk te zijn van een stuk software als GameSpy en toch vol trots te beweren dat het een enorm online game is is wel wat ver gezocht. (Ik krijg de zenuwen van GameSpy -- onoverzichtelijk). :)

Maar goed. Wie weet bevalt het beter na het een tijdje gespeeld te hebben. (Maar gamespy is een misser).

;)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Ik kan zelf niet meer posten bij oude topic (lees mijn topic) over OFP... :'(

Maar goed. Als dit zo blijft met multiplayer gedeelte van OFP... dan koop ik'em iig niet. Want ik _EIS_ gewoon goede multiplayer gedeelte bij dit spel. Ga mij nu niet afzeiken van dat ik'em moet kopen en blablabla.. dit is gewoon een mening okay (en niet een echte flame)?

Maar goed. Voor de rest is het spel wel goed al zegik'et zelf. Alleen ik w8 even met orgineel halen tot ik meer hoor.

Verwijderd

Wacht maar tot jullie campaign mode hebben gedaan. Gewoon sterk verhaal, leuke missies en zeeer verslavend ;)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 23:24 schreef ds het volgende:
Wacht maar tot jullie campaign mode hebben gedaan. Gewoon sterk verhaal, leuke missies en zeeer verslavend ;)
Ja, eg wel! Wat ook gaaf is, is als ze zo'n raket in de nacht afvuren...

Ik kon daarnet ook heel lang niet in dat topic posten. Hij kon de pagina gewoon niet vinden?

Dit is ook wel ff leuk om te lezen: http://www.planet.nl/planet/0,1114,75_1076_132152,00.html

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar via gamespy werkt het perfect, op een LAN roeleert het gewoon zwaar en er schijnen binnen heel korte tijd dedicated servers te worden opgezet op de flashpoint site dus...be patient.!

Ik vind het spel super! Op de bomen na is hij echt af.

May the force be with you!!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Dat zou mooi zijn. :) (Ik ben meer gewend aan de multi-user interfaces van bv. Tribes 2 en Unreal Tournament). ^_^;

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Ik vind het maar magertjes allemaal , ik kan geen enkel verschil vinden tussen warez en orginele versie , behalve een andere opstart banner , joepie.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:15
kun je multiplayer games zien met gamespy ??
ik heb gs arcade maar kan het spel OFP niet vinden....doe ik iets fout ???

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Scan je PC eens voor games? OF moet gewoon tussen Halflife etc in staan aan de linker kant.

Verwijderd

Bij mij en nog iemand was het zo met GS Arcade dat je eerst moest scannen(hij vond niks), daarna even eruit en opnieuw opstarten en toen stond OFP er gewoon netjes tussen. :?

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 14:23 schreef Ragmar het volgende:
Bij mij en nog iemand was het zo met GS Arcade dat je eerst moest scannen(hij vond niks), daarna even eruit en opnieuw opstarten en toen stond OFP er gewoon netjes tussen. :?
same here

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Het enige wat me niet lukt (en daar baal ik van!) is mijn eigen game room opzetten en anderen laten joinen. Ik kan wel een room maken, maar die wordt niet zichtbaar in de lijst met servers?? :?

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 15:04 schreef Skywalker het volgende:
Het enige wat me niet lukt (en daar baal ik van!) is mijn eigen game room opzetten en anderen laten joinen. Ik kan wel een room maken, maar die wordt niet zichtbaar in de lijst met servers?? :?
Is mij en een collega gisteren nog wel gelukt hoor. Dus het is mogelijk

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02 23:50

AMDFreak

Intel is zo..

Ik vindt ut wel een wreed spel.. alleen de besturing (muis) is nie zow precies :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op vrijdag 22 juni 2001 21:19 schreef InterFreak het volgende:
Ik vindt ut wel een wreed spel.. alleen de besturing (muis) is nie zow precies :(
ehh, volgens mij snap jij de opzet van het spel niet echt, het gaat erom dat het zo REALISTISCH als mogelijk is, dus niet mikken schieten dood, je mikt pas goed als je ligt/niet moe bent en de tegenstander niet 23213meter verderop is!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

En hoe gaat het met 1-1 spelletjes, zoals ik die graag tegen vriendjes speel? Moet je dat ook via gamespy doen, of kun je rechtstreeks connecten?

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 00:42 schreef Sponz het volgende:
En hoe gaat het met 1-1 spelletjes, zoals ik die graag tegen vriendjes speel? Moet je dat ook via gamespy doen, of kun je rechtstreeks connecten?
Dat kan natuurlijk ook rechtstreeks, mits je zijn IP-adres hebt natuurlijk.
Pagina: 1