Toon posts:

Kan geen nieuwe iCloud account maken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers.

Ik heb laatst een gloednieuwe iPhone gekocht bij een tweedehands winkel, en hij is ook gloed nieuw alleen het probleem is dus dat ik toen ik die iPhone gekocht had een iCloud account aangemaakt had en de persoon die hem voor mij had ook natuurlijk al een iCloud account gemaakt had. Dus ik was toen de tijd helemaal blij en toen ergens voor 2016 heb ik me iPhone reset en ben ik zo ongelooflijk dom geweest dat ik niet even me wachtwoord genoteerd had op een blaadje en dan kan je waarschijnlijk wel raden wat er dus aan de hand is.

Mijn vraag is dus: Als ik een derde account kan aanmaken van iCloud dat houd dus in dat ik dus een iCloud E-mail weer krijg en dergelijke kon maken hoe zou ik dat kunnen fiksen en wat van procedure zou ik daarvoor kunnen volgen want ik weet mijn wachtwoord niet en ik weet ook niet of ik ooit een methode heb ingesteld voor als ik de wachtwoord wil resetten aldus dat ik hartstikke vast zit.

Ik gebruik nu al een korte tijd een leen telefoontje, maar ik zou natuurlijk graag weer mijn telefoon terug willen met een iCloud account, had al een aantal mensen in mijn buurt gevraagd of zij toevallig nog een poging kunnen wagen om een tweede account voor mij te maken maar of zij hebben ook al twee accounts aangemaakt of ze liegen gewoon want tegen mij zeiden ze dat het hen niet lukte.

Elke antwoord / tip zal erg op prijs gesteld zijn hartstikke bedankt alvast iedereen jullie zijn toppers! O+

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 21:51

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Gloednieuwe telefoon die echt nieuw is, van een tweedehands winkel met een account van een andere persoon.
Dit is wel erg tegenstrijdig.

Ik heb geen idee of ik het nou goed begrijp. Je heb een iPhone gekocht en een eigen account gemaakt, zo heb je de telefoon een tijd gebruikt. Vervolgens heb je een reset uitgevoerd en kom je erachter dat je het wachtwoord niet meer weet.
Dus eigenlijk is de vraag: Ik heb een iPhone maar weet mijn iCloud wachtwoord niet meer en weet ook niet of ik hier ooit herstelopties heb ingevuld, hoe los ik dit op.

Ik heb weinig ervaring met Apple, maar zover ik weet is juist het iCloud account ook ter beveiliging van het apparaat (in geval van verlies of diefstal), vandaar de verhalen van gelockte toestellen.
Evt als je ooit een aankoop heb gedaan met je account (via de bank ofzo), dan zijn staan er waarschijnlijk mogelijke oplossingen in de FAQ van Apple.

Afgeleid van de ts zit je al ruim een maand met dit probleem, wat heb je al geprobeerd? Dit om te voorkomen dat er opties worden aangedragen die je al heb geprobeerd.

En vergeet niet wanneer dit opgelost is, wel herstel opties te activeren of het wachwoord op een manier te bewaren.

Btw je zinnen zijn erg lang, waardoor het een moeilijk leesbaar verhaal word.

[ Voor 8% gewijzigd door zekerpixels op 21-02-2016 02:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 01:37:
Hallo Tweakers.

[...warrige onzin verwijderd]

Elke antwoord / tip zal erg op prijs gesteld zijn hartstikke bedankt alvast iedereen jullie zijn toppers! O+
Mijn tip is om flink je roes uit te slapen en als je weer nuchter bent eens na te lezen wat je geschreven hebt, schrikken dat je op "Verstuur" hebt durven klikken, en eens goed nadenken voor je opnieuw post want je hele verhaal is compleet onbegrijpelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een gloednieuwe telefoon met een account van de vorige eigenaar, gekocht bij een tweedehands winkel?
En die winkel heeft het toestel niet toevallig 'gevonden' ?