Toon posts:

van mijn tv de ue48ju6670 blijft ineens de zenderkeuze recht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.108 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de tv op een andere zender ztten zie je heel even welke zender het is en welk programma, na een aantal seconden gat dit weer weg maar nu blijft dit in beeld staan, zo ook het volume blijft in beeld staan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe krijg je dit weer uit beeld? Wat is de oplossing hiervoor? Is dit een optie in het menu of is er een softwarefout aan de orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google op OSD. Handleiding lezen. Samsung maandag bellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Wat de mensen hier dus bedoelen is dat je topicstart wel heel erg karig is. Probeer eens antwoord te geven op de volgende vragen.

Sinds wanneer is dit op getreden?
Wat is er voor die tijd gebeurd/gedaan?
Wat heb jezelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Heb je gezocht op internet? (Topic aanmaken met boodschap "doet het niet" telt niet mee)

Kijk eens rond in topics in dit forum. Topic die gestart worden met deze info toont eigen inzet en daar wordt ook serieus op gereageerd. Tweakers is een community. We helpen elkaar. Alleen aankomen met een vraag maar geen info gaat niet werken.

( Als je drie keer per jaar bij de buren de bloemen water geeft tijdens hun vakantie masr zij zijn te beroerd om 1 keer je zwarte rolcontainer buiten te zetten is het bij jou natuurlijk ook snel over toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

OMD

info knop?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
In bovenstaande reacties is alles wel gezegd in mijn ogen. Check Het algemeen beleid #quickstart nog eens. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.