Toon posts:

Gaming pc 700 EUR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een game pc tussen de 700-750 euro. Deze wil ik voornamelijk gaan gebruiken om games (o.a. shooters zoals black ops 3) te spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag tussen de 700-750 euro gaan kosten. De prijs-range is wel puur voor de desktop zelf. Toetsenbord/muis en monitoren verdiep ik me nog in en daar kom ik wel uit.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik mee ga nemen is een externe HDD van 1TB.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een flinke HDD, aangezien ik de externe HDD heb en gebruik voor mijn studie (gebruik laptop voor studie).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Redelijke kwaliteit/prijs verhoudingen. Verder geen voorkeuren voor merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet "toekomst-proof" zijn. Daarmee bedoel ik dat ik hem wil gaan upgraden in de komende jaren. De desktop komt onder mijn bureau te staan, dus het hoeft er niet allemaal fantastisch uit te zien. Als het maar doet wat het moet doen.

Ga je overklokken?
Ik heb mij hier nog niet in verdiept dus het voorlopige antwoord is nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten hoe jullie over mijn lijst hieronder denken en of ik nog op onderdelen over het hoofd heb gezien die prijs/kwaliteit verhouding meer opleveren of het simpelweg waard zijn om er voor een kleine meerprijs toch nog in te zetten.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 187,95€ 187,95
1MSI B150M PRO-VDH€ 71,95€ 71,95
1Sapphire NITRO R9 380X 4G D5€ 240,50€ 240,50
1Cooler Master N200 Closed€ 39,95€ 39,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 37,95€ 37,95
1Antec VPF Series 450W€ 49,95€ 49,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 84,90€ 84,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 713,15

Aanvulling:
Ik ben me er bewust van dat er nog een topic is met deze zelfde prijsrange. Het verschil is echter dat ik het systeem upgradeable wil maken voor in de toekomst en dit was in dit andere topic niet aan de orde :)

• StevePC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-12 17:10
pricewatch: MSI B150M MORTAR Op dit moederbord kunnen 2 videokaarten, ik denk dat dat ook handig is voor in de toekomst.
Maar zodra er 2 videokaarten in moeten, moet er ook een andere voeding in.

[ Voor 16% gewijzigd door StevePC op 20-02-2016 22:08 ]

• TomGroenewegen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 13:48
Dit is een prima systeem, je processor zal een lange tijd meegaan en 2 videokaarten zijn niet zo belangrijk, je kan beter over 2/3 jaar een nieuwe kopen en je oude kaart 2e hands aanbieden, zul je een stuk meer aan hebben dan 2 videokaarten. Ik zou zeggen ga voor dit systeem en over een paar jaar gooi je er een nieuwe videokaart in en kun je dus prima gamen voor een lange tijd.

• StevePC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-12 17:10
TomGroenewegen schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:12:
Dit is een prima systeem, je processor zal een lange tijd meegaan en 2 videokaarten zijn niet zo belangrijk, je kan beter over 2/3 jaar een nieuwe kopen en je oude kaart 2e hands aanbieden, zul je een stuk meer aan hebben dan 2 videokaarten. Ik zou zeggen ga voor dit systeem en over een paar jaar gooi je er een nieuwe videokaart in en kun je dus prima gamen voor een lange tijd.
Klopt over die 2 videokaarten was het enigste wat er misschien te verbeteren valt :)

Ik heb zelf ook dat moederbord, kast en (bijna) dezelfde processor, en ik ben er heel tevreden over!

[ Voor 8% gewijzigd door StevePC op 20-02-2016 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie reacties! Topic kan gesloten worden denk ik zo :)