Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Tablet die ik voor mijn opleiding kan gebruiken. Ik wil er vooral Powerpoints van hoorcolleges mee bekijken en net als op een laptop eronder notities kunnen typen.

Wat is je budget?
ongeveer €300,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er vooral Powerpoints van hoorcolleges mee bekijken en net als op een laptop eronder notities kunnen typen. Bovendien ga ik hem ook gebruiken om thuis filmpjes mee te kijken (bijv. op YouTube). Zware dingen hoef ik er echt niet op te kunnen, want ik heb thuis mijn recent gebouwde PC staan. :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Denk dat ik vanwege het budget het beste een Android kan pakken, tenzij een iPad echt aanzienlijk beter is voor mijn doeleinden. Ik zat te denken aan zoiets als een Asus Tranformer book, al is een andere Android tablet met een toetsenbordhoes ook goed

Welke vragen heb je hier nog over?
Ja ,wat is dus de beste tablet om een hele dag colleges mee te volgen? (batterijduur)
Welke kan Powerpoints goed openen en ook goed notities bij elke slide typen?
Welke heeft ook een prima scherm om filmpjes op te kijken thuis

Alvast bedankt!!

Verwijderd

Met keyboard, is er ook de HP Pavilion X2 en de Acer Aspire One 10. Hier kan je ze vergelijken:
http://www.tabletcenter.be/vergelijken/665100/675329/678251

Je kan ook een tablet en een los bluetooth keyboard bij, kopen. Zoals de Samsung Galaxy Tab A 9.7 of de Lenovo Tab 2 A10.
Voor de Galaxy tab heb je bv. dit keyboard.
http://www.tabletcenter.b...azerty.html?visible-popup

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2016 09:22 ]

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 15:11
een goede optie lijkt mij de NVIDIA shield k1 tablet. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
pricewatch: Nvidia Shield K1 16GB Zwart

een toetsenbord is iets lastiger, maar toch te krijgen op amazon,
http://www.amazon.com/Tsm...th-Keyboard/dp/B018BU66IU

Enige nadeel is dat ik dus veel lees over wifi problemen na de android 6.0 update.

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zou een ipad overwegen, betere batterijduur en betrouwbaarder.

Voor spliscreen (boven PowerPoint, onder tekstverwerker) heb je Android met root nodig. Root zodat het met alle apps werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allemaal! ik zit te twijfelen tussen de:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus ZenPad S 8.0 (Z580CA) Atom Z3560, 2GB ram, 32GB opslag Zwart€ 238,13€ 238,13
1Lenovo Tab 2 A10-70F Blauw€ 202,35€ 202,35
1Nvidia Shield K1 16GB Zwart€ 199,-€ 199,-
1Samsung Galaxy Tab S2 8" WiFi Zwart€ 341,-€ 341,-

Nogal verschillende keuzes, is de galaxy tab S2 zijn prijsverschil waard denken jullie? iPad (mini) heb ik af laten vallen vanwege het beperkte opslaggeheugen en geen mogelijkheid tot uitbreiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2016 17:01 ]

Verwijderd

Heb onlangs de Galaxy Tab S2 8" gekocht. Wekt zeer vlot. Heel licht toestel. Zeer tevreden over.
Pagina: 1