Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal!

Mijn vraag

Ik zie weinig reviews over de Asus GL552VW-CN471T, Zijn er mensen die gebruikerservaringen kunnen delen?

Ook heb ik de Asus GL552VW-CN108T gezien. Echter zie ik bij veel reviews dat hij nogal last heeft van Backlight bleeding / slechte bouwkwaliteit. Is dit bij de 471T ook zo?

twijfel enorm tussen deze twee laptops! alle hulp is welkom!

Alle reacties

• jumpmasterz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:05
sluit me hierbij aan over de 108t heb ik inderdaad wat mindere dingen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragez
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-08 10:42
Als je persé een Asus ROG wilt kan ik je helaas niet helpen, maar werp eens een blik op de nieuwe Dell Inspiron 7000 series. Prachtige specs voor de prijs en makkelijke upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
Het gedeelte achter de serienaam (GL552VW) suggereert de uitvoering. Het is feitelijk hetzelfde model en ik ben dan ook bang dat je dezelfde klachten gaat tegenkomen.
Mocht je dus op zoek zijn naar reviews, zoek dan niet naar de complete uitvoering Asus GL552VW-******
maar op "Asus GL552VW".

Een algemeen bekend probleem met deze lijn is inderdaad de gebrekkige bouwkwaliteit, backlight bleeding en volgens mij werd hij ook lekker luidruchtig.

Je zit waarschijnlijk met een budget van rond de 900 euro, en dat is een moeilijk budget. Je bent net in staat om een 'gaming/multimedia-laptop' te kopen, maar zit dan helaas wel vast aan de modellen die veel hardware leveren voor weinig geld en dit compenseren op de afwerking.

Momenteel ben ik het met Ragez eens dat de Dell Inspiron 7559 de beste optie is voor budgetten rond de duizend euro. De videokaart is beter (4gb geheugen ipv standaard 2 die op een 960m zit), upgrades zijn gemakkelijk uit te voeren en hier is de laptop echt voor ontworpen en hoewel de laptop niet extreem luxe aanvoelt is er sprake van een gedegen bouwkwaliteit. Ben je student? Dan kan je nog studentenkorting krijgen ook (10%).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een week geleden besloten om er toch voor te gaan. Bouwkwaliteit is matig maar voldoet! En dan nog de backlightbleeding, die dus erg duidelijk te zien is tijdens zwarte laadschermen. Verder werkt de laptop perfect naar behoren. Lekker snel, goede videokaart. Beveel hem zeker aan!