Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijacker22
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 18:45
Hi, ik ben een beetje klaar met mijn huidige Samsung Galaxy Note 10.1 tablet en ik wil eigenlijk een nieuw multimedia apparaat.
Deze zou ik graag net zoals een tablet willen kunnen gebruiken, dus niet te dik, niet te zwaar, goed beeld, goed opslag mogelijkheid etc.
Maar ik wil eigenlijk ook meer proberen op afstand te werken met/op mijn vaste windows-10-PC, dus een overname van mijn desktop beeld. En daarbij hoort dan ook dat ik het nieuwe multimedia apparaat met keyboard en muis bedien.

Heeft iemand een goed idee wat een mooi en goed apparaat zou zijn....? Budget <1000 euro.
De Acer Z3-700 lijkt een mooie optie maar die was al aangekondigd voor 2015 en hij is er nog steeds niet......

Please advise...

Beste antwoord (via Hijacker22 op 21-02-2016 19:58)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
Mijn advies zou zijn om in de winkel eens te spelen met de Microsoft Surface.

De 17 inch van de Acer is te groot om als tablet te gebruiken in mijn ogen. Zo'n 12 inch is denk ik de max wel.
De Surface apparaten zijn gewoon PC's qua hardware, maar in de vorm van een tablet, inclusief aanklikbaar toetsenbord en je kunt een muis aansluiten, USB poort, Bluethooth, Wifi, conenctor port voor accesoires, etc. Ik heb net 4 van die apparaten aan onze verkopers gegeven zodat ze als tablet bij de klant kunnen presenteren, en als laptop er op kunnen werken onderweg.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
Mijn advies zou zijn om in de winkel eens te spelen met de Microsoft Surface.

De 17 inch van de Acer is te groot om als tablet te gebruiken in mijn ogen. Zo'n 12 inch is denk ik de max wel.
De Surface apparaten zijn gewoon PC's qua hardware, maar in de vorm van een tablet, inclusief aanklikbaar toetsenbord en je kunt een muis aansluiten, USB poort, Bluethooth, Wifi, conenctor port voor accesoires, etc. Ik heb net 4 van die apparaten aan onze verkopers gegeven zodat ze als tablet bij de klant kunnen presenteren, en als laptop er op kunnen werken onderweg.