Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, heb voorlopig nog geen plannen om in 4K te gaan gamen maar wil wel de optie openhouden om dit later door middel van een GPU upgrade alsnog te doen. De processor mag dus niet de bottleneck zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen harde bovengrens, wel ben ik van plan om te kijken of dat ik onderdelen zoals de videokaart, mobo, processor en het geheugen 2e hands kan krijgen. Om toch een bedrag te noemen, tussen de 1000 en 1500 lijkt me reeel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de specificatie van onderdelen hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, AMD of Intel vind ik allebei goed. Wel heb ik een zwak voor MSI, maar het is geen vereiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet de komende 3 tot 5 jaar de meeste games vlot kunnen draaien, en een rood/zwarte kleurstelling is bij mij een dingetje.
Ga je overklokken?
Heb geen ambities om te gaan overklokken, die extra centen stop ik liever in de GPU.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik met jullie brainstormen of de keuzes qua hardware, zoals ik die bedacht had, logisch zijn. Misschien laat ik op sommige gebieden centen liggen of misschien kan ik beter een paar euro extra besteden aan een bepaald component. Laat t me weten
Thnx!!
Gamen, heb voorlopig nog geen plannen om in 4K te gaan gamen maar wil wel de optie openhouden om dit later door middel van een GPU upgrade alsnog te doen. De processor mag dus niet de bottleneck zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen harde bovengrens, wel ben ik van plan om te kijken of dat ik onderdelen zoals de videokaart, mobo, processor en het geheugen 2e hands kan krijgen. Om toch een bedrag te noemen, tussen de 1000 en 1500 lijkt me reeel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 130,- | € 130,- |
1 | Razer DeathStalker | € 82,95 | € 82,95 |
1 | Razer Abyssus | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 137,50 | € 137,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 350,45 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de specificatie van onderdelen hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, AMD of Intel vind ik allebei goed. Wel heb ik een zwak voor MSI, maar het is geen vereiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet de komende 3 tot 5 jaar de meeste games vlot kunnen draaien, en een rood/zwarte kleurstelling is bij mij een dingetje.
Ga je overklokken?
Heb geen ambities om te gaan overklokken, die extra centen stop ik liever in de GPU.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik met jullie brainstormen of de keuzes qua hardware, zoals ik die bedacht had, logisch zijn. Misschien laat ik op sommige gebieden centen liggen of misschien kan ik beter een paar euro extra besteden aan een bepaald component. Laat t me weten
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,- | € 86,- |
1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 354,- | € 354,- |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Asus MG278Q Zwart | € 499,- | € 499,- |
1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.385,70 |
Thnx!!
[ Voor 31% gewijzigd door CreX op 21-02-2016 11:15 . Reden: Tabellen toegevoegd ]
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough