Wat ga je met je laptop doen?
[i]Windows 10 staat erop, en gebruik vooral Acad, PS, AI. Wil je gamen? JA[i]
Wat is je budget?
Ik ken de prijs niet, maar zal rap 100 euro zijn denk ik. Liefst dus rond dit bedrag.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop staat en blijft thuis. Maar volgens mijn niet van toepassing hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Neen
De latop die ik nu heb is: pricewatch: HP EliteBook 8570p (H5E34EA)
Ik ben al even aan het kijken om een vaste PC samen te steken. Maar heb vernomen dat er nieuwe GPU's komen, dus wacht ik hier liever op. Op dit moment game ik dus op deze laptop. Games als Ark, H1z1, Gta5, Hearthstone, fallout 4. Deze games draaien, maar op medium tot low! Ook voel ik dat internet browsers trager komen. Alsook laadtijden in games.
Graag had ik dus geweten wat ik kan doen om deze games iets deftiger te kunnen spelen voor de komende tijd. ( max 6-8 maand?)
[i]Windows 10 staat erop, en gebruik vooral Acad, PS, AI. Wil je gamen? JA[i]
Wat is je budget?
Ik ken de prijs niet, maar zal rap 100 euro zijn denk ik. Liefst dus rond dit bedrag.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop staat en blijft thuis. Maar volgens mijn niet van toepassing hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Neen
De latop die ik nu heb is: pricewatch: HP EliteBook 8570p (H5E34EA)
Ik ben al even aan het kijken om een vaste PC samen te steken. Maar heb vernomen dat er nieuwe GPU's komen, dus wacht ik hier liever op. Op dit moment game ik dus op deze laptop. Games als Ark, H1z1, Gta5, Hearthstone, fallout 4. Deze games draaien, maar op medium tot low! Ook voel ik dat internet browsers trager komen. Alsook laadtijden in games.
Graag had ik dus geweten wat ik kan doen om deze games iets deftiger te kunnen spelen voor de komende tijd. ( max 6-8 maand?)