Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petergx
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-09-2016
Ik heb in een ondoordacht moment de standaard fotocamera app van de Huawei G525 verwijderd.
Omdat ik dacht dat andere camera-apps beter (zouden) zijn.
Hoe kan ik die af-fabriek camera app weer installeren? Android 4.1.2.
Of is er een goede foto/video-app die gewoon foto's en video's maakt zonder al te veel toeters en bellen. En natuurlijk het liefst zonder (teveel) reclame zodat je wel meteen een foto kunt maken als je de app aanklikt.
Groet, Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen? We verwachten hier een beetje meer eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 21:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Standaard foto-app kan je volgens mij niet verwijderen op een fabrieks-rom. Hooguit de updates daarvan.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petergx
Nou, de Play-store op 'camera' doorzocht maar die 'standaard' camera-app ben ik niet tegengekomen. En al die andere apps hebben alleen of een foto of een camerafunctie.
Nog een reboot gedaan in de hoop dat bij het 'herstellen van fabrieksinstellingen' ook de app wordt her-geïnstalleerd maar dat werkte ook niet. (in tegenstelling tot allerlei google-apps die je niet kunt verwijderen ook al zou je het graag willen)
Kan ik nog meer doen? Verder reikt mijn kunde eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petergx
MedionAkoya schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:25:
Standaard foto-app kan je volgens mij niet verwijderen op een fabrieks-rom. Hooguit de updates daarvan.
Ik ben hem echt wel kwijt....
Evenals het mapje waarin je alle apps en widgets kunt vinden/bekijken.