hetvolgende systeem:
Ik heb:
Asus A7A266 moederbord
T-Bird 1.33 GHz
256 MB DDR geheugen
Tekram DC-390U/F/U2B/U2W PCI SCSI Adapter
Hercules 3D Prophet II 32 MB GTS
Soundblaser Live!
USB Logitech Optical Mouse
Mycom Bigtower met 300 W lownoise voeding
en hetvolgende probleem.
Na installeren van Windows en ali chipsetdrivers drivers videokaart en directx 8.0 blijft het systeem bij het draaien van 3dmark 2000 hangen.
Ik heb al verschillende videodrivers geprobeerd zonder enig resultaat.
Dit probleem doet zich voor zelfs na een schone installatie van windows 98SE of Windows Millenium.
Ben al een keer teruggeweest naar mycom en hebben daar moederbord, processor en geheugen laten vervangen en zelfs dat zonder resultaat.
Mijn Videokaart werkt perfect in een ander systeem met hetzelfde moederbord en processor.
Ik heb zowat elke biosinstelling geprobeert die ik maar kon verzinnen maar het mocht niet baten.
heeft iemand een idee wat het probleem is???
Alvast bedankt.
Ik heb:
Asus A7A266 moederbord
T-Bird 1.33 GHz
256 MB DDR geheugen
Tekram DC-390U/F/U2B/U2W PCI SCSI Adapter
Hercules 3D Prophet II 32 MB GTS
Soundblaser Live!
USB Logitech Optical Mouse
Mycom Bigtower met 300 W lownoise voeding
en hetvolgende probleem.
Na installeren van Windows en ali chipsetdrivers drivers videokaart en directx 8.0 blijft het systeem bij het draaien van 3dmark 2000 hangen.
Ik heb al verschillende videodrivers geprobeerd zonder enig resultaat.
Dit probleem doet zich voor zelfs na een schone installatie van windows 98SE of Windows Millenium.
Ben al een keer teruggeweest naar mycom en hebben daar moederbord, processor en geheugen laten vervangen en zelfs dat zonder resultaat.
Mijn Videokaart werkt perfect in een ander systeem met hetzelfde moederbord en processor.
Ik heb zowat elke biosinstelling geprobeert die ik maar kon verzinnen maar het mocht niet baten.
heeft iemand een idee wat het probleem is???
Alvast bedankt.