Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartje006
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09-2023
Goedemorgen,

Ik ben van plan om mijn oude zaklamp (Fenix E21) te vervangen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een zaklamp voor thuis en op vakantie, ongeveer 1000 lumen, SOS en strobe modus, batterij indicator, 18650 batterij en van een goed merk. Omdat ik grote handen heb, zoek ik een langwerpig (maar wel dun) model.

Eerst dacht ik aan de Olight Baton S30R (Gearbest), maar die vond ik net wat te duur. Toen zag ik de NiteCore P12 (nog steeds wel wat aan de prijs). Na verder zoeken kwam ik op de Nitecore EC20 uit. Vergelijkbaar met de P12, maar stuk goedkoper.

Maar ik zie ook heel veel goedkopere zaklampen (€10 - €20). Bv. Convoy S3 XM. Vergelijkbare specs, maar dus goedkoper. Wat is dan het verschil? Kwaliteit?

Alvast bedankt!

PS. Ik heb geen toegang tot het grote LED zaklampentopic. Dus maar hier.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChibiM
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-07 09:32
Heb toevallig een Sunwayan G20C verkocht.. dat was iets wat je denk ik wel zou hebben bevallen.
Ben je ondertussen al iets anders tegengekomen?
Met batterij indicator, hoe bedoel je precies?

Mijn website: eneloop101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik gok dat de TS na 4 maanden wel een fatsoenlijke zaklamp heeft gevonden. Het onderwerp heeft verder niks te maken met Tablets en telefoons, dus hier gaat een slotje op.

Dit topic is gesloten.