Toon posts:

Iiyama Probleem part 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een iiyama vision master pro 452 19 inch. en ik ehb ook vage donkere vlekken links en rechtsonder, maar ik heb een nog wat vager probleem:

Als ik mijn monitor op 1280*1024 op 75Hz zet dan is er nix aan de hand. Zet ik 'm op 1280*1024 op 85Hz dan komt er allemaal raar gepiep en geskwiek uit mijn monitor en is vliegt het beeld in en uit elkaar, en dit houdt ie 15 seconden vol totdat windows 'm weer op 75 Hz zet.
Nu doet 1600*1200 hetzelfde op 85 Hz en hoger
Maar 1600*1024 heeft helemaal geen problemen.
Hierbij komt nog dat er vrijwel iedere dag een nieuwe resolutie verschijnt in windows like 1360*768 :? en 848*480 :? :?

Ik heb een GeForce 2 PRO, die moet dat allemaal aankunnen en de monitor moet dat ZEKER kunnen. Als ik tijdens dat gezwiebel een screen dump maak dan geeft ie ;m later wel goed weer...Iemand ook dit probleem? of is er gewoon iets stuk de monitor in moet ik de jongentjes bij Iiyama ffies heel boos aankijken???

SF.GrTz

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik kan je verder niet helpen behalve met dit:
Als ik tijdens dat gezwiebel een screen dump maak dan geeft ie ;m later wel goed weer...Iemand ook dit probleem?
Een screendump is een dump van wat zich je het geheugen van je videokaart bevindt. De problemen die je hebt kun je dus niet vastleggen dmv een screendump omdat die problemen zich pas voordoen nadat de data vanuit het videogeheugen naar je monitor zijn verzonden.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
mjah dus aan de videokaart ligt het niet...
(bl44t overbodig enzoot)

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
mmm, andere resoluties die erbij komen ? over na een screendump ?
klinkt als video kaart troubles.
probeer die kaart eens in een ander systeem / met een andere monitor.

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
De donkere hoekjes kun je in de OSD heel goed aanpassen... of heb je dat al geprobeerd?

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
ik zou direct iiyama bellen en ze de kont vol schelden zodat je een DOA swap krijgt en hopelijk van het probleem af bent...

niet dat iiyama niet roelt ofzo .. 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Pagina: 1