Glorious Extended

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

• Manu Claessens
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2023
Beste mede-Tweakers,

Ik ben de laatste tijd naarstig op zoek geweest naar een zogenaamde "extended mousepad": een smalle, verlengde muismat dus. Daarbij kwam ik op deze uit: de reviews zijn goed, de prijs zit ook tamelijk goed, het enige wat me nog in de weg zit is een geschikte verkoper vinden.

Gear2Game zou hem i stock hebben, maar blijkt enkel de witte versie te hebben (zwart is een MUST). Volgende optie was eBay, maar de verzendkosten en de importtaksen lopen daar zo hoog op dat het product het geld niet waard is. Amazon.de heeft em ook, maar accepteert enkel Visa en Mastercard, en ikzelf heb als student enkel een Maestro.

Tijd om het Tweaker-legioen in te roepen ! Wie helpt me uit de nood door een geschikte website of lokaal verkooppunt (regio Gent) te vinden ? Enige ervaringen met het betreffende artikel zijn ook welkom !

Mvg,
Manu Claessens

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadvisvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) Ook in de aankoopadviesfora gelden de GoT huisregels. Puur "waar koop ik X" is geen topic waard, al helemaal niet als je zelf al het antwoord gegeven hebt (zat plekken maar CC nodig). Als je even op zoek gaat zie je genoeg manieren om een CC te regelen, van even gebruik maken van CC van vrienden/ouders tot en met one-time prepaid CC. Zoek dar eens naar.

Verder is een post met allemaal onnodig bold gemaakte lettering ongelofelijk irritant om te lezen. Niet doen :o

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 20-02-2016 09:28 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.