Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:17

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Game of Thrones begint straks weer en Vinyl schijnt ook de moeite waard te zijn (en nog wel meer HBO dingen natuurlijk) dus ik zat te denken om weer eens HBO te nemen. Nu kan ik dat voor 15 euro per maand direct bij Ziggo doen wat natuurlijk als voordeel heeft dat ik m'n HD recorder (Humax) kan gebruiken maar ik zag dat ik ook voor 12 euro KPN Play kan nemen en als ik het goed lees zit HBO daarbij inbegrepen? En aangezien ik een Apple TV heb kan ik daar gewoon HBO Go / On demand op kijken en heb ik ook toegang tot alle series/films die ik wil zien. Heeft iemand ervaring met HBO via KPN Play? Het klinkt interessant, 3 euro goedkoper en de overige voordelen van KPN Play (en binnenkort ook in HD)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:14
Of je pakt nu de 1e 4 maanden bij ziggo voor 50% (per maand opzegbaar) en ziet daarna wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Def1ant schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:33:
Of je pakt nu de 1e 4 maanden bij ziggo voor 50% (per maand opzegbaar) en ziet daarna wel weer :)
Kpn eerste maand gratis dus die dan eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
amphora schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:40:
[...]

Kpn eerste maand gratis dus die dan eerst ;)
Actie Ziggo geldt tot 2 april. The Game of Thrones begint eind april. Dus als je tot 2 april KPN Play neemt en daarna 4 maanden Ziggo, heb je aardig lang HBO voor laagst mogelijk prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Olga2000 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:02:
[...]

Actie Ziggo geldt tot 2 april. The Game of Thrones begint eind april. Dus als je tot 2 april KPN Play neemt en daarna 4 maanden Ziggo, heb je aardig lang HBO voor laagst mogelijk prijs.
Ik gok echter dat dfe eerste maand gratis bij KPN alleen geld als je een abonnement neemt voor langere tijd.... Dus dan heb je 1 maand gratis en daarna ga je vol betalen.

Betere optie is dan eerst 4 maanden via Ziggo, dat opzeggen en dan 1 maand gratis via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Croga schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:09:
[...]

Ik gok echter dat dfe eerste maand gratis bij KPN alleen geld als je een abonnement neemt voor langere tijd.... Dus dan heb je 1 maand gratis en daarna ga je vol betalen.

Betere optie is dan eerst 4 maanden via Ziggo, dat opzeggen en dan 1 maand gratis via KPN.
Per maand opzegbaar bij KPN, moet je alleen niet vergeten te doen natuurlijk. Maar dat is bij Ziggo ook naar 4 maanden.

Pagina: 1