PC inclusief monitor voor 800-1000 euro!

Pagina: 1
Acties:

• Kain
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 22:16
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe pc zal gebruikt worden voor gamen (iets wat ik jaren niet meer heb gedaan), tekstbewerking (WORD), internetten, muziek luisteren, enzovoort.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst aan een goedkope budget PC te denken van 500 euro maar aangezien ik van plan ben er zeker 5 jaar mee te doen, ga ik nu toch maar voor een prijsje van tussen de 800-1000 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ben zelfs van plan een nieuw scherm te kopen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed meer weten, in geen 10 jaar een systeem samengesteld. Dus jullie hulp nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga bij voorkeur voor een Intel PC, geen goede ervaring met AMD.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat hij zeker +5 jaar mee zal gaan.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het samenstellen van een goed degelijk systeem. Zal zeker geen high-end en waarschijnlijk zelfs budget zijn voor velen. Maar wil wel waar voor geld en hier heb ik jullie hulp waarschijnlijk bij nodig, in te schatten wat het beste is qua prijs/kwaliteit, hoelang het systeem mee zal kunnen gaan en eventueel of bepaalde onderdelen zoals de videokaart upgradeable zijn.

Dit is wat ik tot nu heb samengesteld. Is het iets?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 187,95€ 187,95
1Gigabyte GA-B150-HD3P€ 86,-€ 86,-
1MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING€ 128,50€ 128,50
1Zalman Z9 Plus€ 58,24€ 58,24
1Asus VX238H Zwart€ 151,-€ 151,-
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU€ 68,-€ 68,-
1Cooler Master GM G450M€ 51,95€ 51,95
1Crucial BX100 250GB€ 72,95€ 72,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 804,59

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Je moet DDR4 werkgeheugen hebben, je hebt nu namelijk ddr3 ram.
Videokaart is erg matig, kies voor een AMD variant.
Behuizing kan iets goedkoper, en SSD zal ik nog even zoeken naar een alternatief.
H110 chipset ipv B150 is een optie voor jou.

Ik maak zo even een lijstje voor je, moment.
Oke, eerst even de computer zelf:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 54,95€ 54,95
1Zalman T2 Plus€ 25,-€ 25,-
1Kingston ValueRAM KVR21N15D8K2/16€ 60,95€ 60,95
1Antec VPF Series 450W€ 49,95€ 49,95
1Crucial BX200 240GB€ 60,95€ 60,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 439,75

Qua PC zelf kom ik hierop uit. Kast met raam moet je niet doen, is niet mooi met budget systemen zonder aparte koeling en verlichting.
Ik heb 16GB RAM DDR4 gekozen, omdat er maar 2 ram slots inzitten en 8GB denk ik wat krap kan worden over 5 jaar.

Je kan deze PC prima bouwen en de IGP van de i5 gebruiken als je nog niet wilt gamen.
Als je wel wilt gamen hierbij mijn advies: Kijk op vraag&aanbod hier bij Tweakers. Zoek een R9 280(x) of een 7950/7970 videokaart van AMD, dit zijn in principe gewoon dezelfde, de 7950 kan je soms voor <€100 scoren! Dan heb je echt een goede videokaart die op het moment van spreken alle games prima op high trekt en full HD. -> zie hier: V&A aangeboden: Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Voeding voor VPF gekozen, lelijk met zijn bekabeling en niet modulair, daar in tegen wel goedkoper! En van betere kwaliteit, aldus theoretisch langere levensduur gezien de betere interne componenten.

Alternatieve voor behuizing: pricewatch: Sharkoon VS4-V USB 3.0 of luxer: pricewatch: Cooler Master Silencio 352 (net wat je mooi vind of zijn geld waar vind.) Silencio heeft geluidsdempend materiaal, doe je voor dat geld geen miskoop aan.

Als monitor kan je het beste voor een IPS scherm gaan, zie net dat je een TN-paneel hebt uitgezocht. Is een stuk minder mooi. Staat je niet blind op die 1ms van TN panelen, praktisch merk je daar niks van, en die 1ms is een minimum, dus geen reëel getal. Denk dat dit wel prima is: pricewatch: LG 22MP57D Zwart vrij nieuw model, vaak is nieuwer net wat beter dan oudere modellen, prijs is scherp.

Totaal:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3€ 0,-€ 0,-
1LG 22MP57D Zwart€ 99,-€ 99,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 538,75

+ €90 voor die videokaart

Wordt het totaal even ruim €650
Je hebt echter maar 240GB opslag... Wil je niet meer? Kan deze: pricewatch: Toshiba Q300 (19nm) 480GB of pricewatch: Crucial BX200 480GB nog kiezen. Of/en deze er nog bij: pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB

[ Voor 116% gewijzigd door mirno op 19-02-2016 19:41 ]

我的名字是Mirno

• Kain
Hoi mirno,

Ik zou je allereerst ontzetend willen bedanken voor je reactie.

Ten tweede zou ik je een draai om de oren willen geven omdat jij mijn complete lijstje afbrand. HAHA! Serieus, slechts 1 dingetje dat er van mijn lijstje is overgebleven? Nu weet ik wel dat ik nooit de computer selling business in zal gaan. ;)

Dit maakt het voor mij ook wel duidelijk dat ik niet snap waar ik het over heb. Heb best een tijdje online zitten kijken voor ik met dat lijstje ben gekomen. DDR4 geheugen in plaatst van 3?

Had wat goede reviews gelezen over de monitor die ik had uitgekozen, prijs/kwaliteit was men erg over te spreken. Zit nu momenteel thuis met een 17 inch van Packard Bell? Die doet het wss wel op de nieuwe PC, maar dat is wel erg zonde, of niet?

Ik dacht een keer vernomen te hebben dat als je een Intel PC haalt dat je daarbij dan ook een NVIDIA Kaart moet kopen en zeker geen AMD kaart?

Haha, er zijn momenteel meer vragen die erover blijven dan antwoorden, in mijn hoofd dan. Ik zal morgen alles nog even rustig doornemen, ook even om mij heen vragen wat ik het beste kan doen.

Ik heb overigens ook een PM gekregen en iemand is gekomen met dit lijstje. Wel tweedehands, maar ziet er behoorlijk vet uit. Hier het lijstje.

1 Intel Core i7 3770K Boxed
1 Asus P8Z68-V/GEN3
1 Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD
1 Seagate Constellation ES ST1000NM0011, 1TB
1 Antec Performance One P193 V3
1 Antec Kühler H2O 620 -
2 Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
1 Antec CP-1000 EC
1 OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB

Ben eigenlijk vooral huiverig omdat ik dan gauw denk dat er iets mis met het systeem moet zijn, als iemand dat wegdoet. Kost maar 815 euro. Is het iets? Je zult begrijpen dat deze PM bovenop jouw bericht mij behoorlijk in de verwarring heeft gebracht. HAHA. >.<

[ Voor 14% gewijzigd door Kain op 19-02-2016 21:10 ]

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Kain schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:06:
Hoi mirno,

Ik zou je allereerst ontzetend willen bedanken voor je reactie.

Ten tweede zou ik je een draai om de oren willen geven omdat jij mijn complete lijstje afbrand. HAHA! Serieus, slechts 1 dingetje dat er van mijn lijstje is overgebleven? Nu weet ik wel dat ik nooit de computer selling business in zal gaan. ;)

Dit maakt het voor mij ook wel duidelijk dat ik niet snap waar ik het over heb. Heb best een tijdje online zitten kijken voor ik met dat lijstje ben gekomen. DDR4 geheugen in plaatst van 3?

Had wat goede reviews gelezen over de monitor die ik had uitgekozen, prijs/kwaliteit was men erg over te spreken. Zit nu momenteel thuis met een 17 inch van Packard Bell? Die doet het wss wel op de nieuwe PC, maar dat is wel erg zonde, of niet?

Ik dacht een keer vernomen te hebben dat als je een Intel PC haalt dat je daarbij dan ook een NVIDIA Kaart moet kopen en zeker geen AMD kaart?

Haha, er zijn momenteel meer vragen die erover blijven dan antwoorden, in mijn hoofd dan. Ik zal morgen alles nog even rustig doornemen, ook even om mij heen vragen wat ik het beste kan doen.

Ik heb overigens ook een PM gekregen en iemand is gekomen met dit lijstje. Wel tweedehands, maar ziet er behoorlijk vet uit. Hier het lijstje.

1 Asus P8Z68-V/GEN3
1 Antec Kühler H2O 620 -
1 Antec CP-1000 EC

Ben eigenlijk vooral huiverig omdat ik dan gauw denk dat er iets mis met het systeem moet zijn, als iemand dat wegdoet. Kost maar 815 euro. Is het iets? Je zult begrijpen dat deze PM bovenop jouw bericht mij behoorlijk in de verwarring heeft gebracht. HAHA. >.<
Veel producten zijn wel goed hoor maar ik heb wat meer gelet op het budget. B150 chipset die je had is ook goed, die heeft 2 RAM sloten meer maar ik denk niet dat je nog gaat upgraden dus daarom een aantal dingen veranderd. Voornamelijk kleinigheidjes bij elkaar die het geheel totaal net wat rendabeler maken.

DDR4 moet in dat moederbord ja.

Het blijft een TN-paneel en dat zie je best wel als je IPS gewend bent. Reviews zijn over het algemeen altijd wel goed maar zijn niet altijd vergeleken met de rest, ook de leeftijd van de review en door wie die gemaakt is, is belangrijk. Nu wil je gewoon echt een IPS paneel (of AMVA) maar geen TN, reageert wat langzamer maar het menselijk brein kan geen verschil tussen 0,003 en 0,008 seconde (3ms en 8ms) waarnemen ;)

Neej, videokaarten en processors staan compleet los van elkaar.

Die set-up is opzich leuk door die 3770k erbij en die GTX970. Het moederbord dat erbij zit is wel van de oude garde, z77 moederbord had leuker geweest, maar maakt opzich niet zoveel uit. Je kan er wel mee overklokken wat ik dan ook aanraad als je die neemt.
Echter: OCZ vertex 2/3 SSD = no go, veel problemen mee geweest in het verleden ik kan je daarbij geen zekerheid garanderen.
Seagate HDD's gaan ook redelijk vaak stuk dus tja... (zelf heb ik er wel 5 van, maar allemaal Thaiwanese productie, China geproduceerde vertonen vaker kuren).
De voeding, nouja 1000W hiervoor is veel te veel en erg onefficient. Daarnaast 80plus (geen eens bronze) oftewel: kutding. 8GB DDR3 RAM (waarbij je nieuw 16GB DDR4 hebt)

i5 en i7 verschil ga je niet merken jij hebt met nieuw gewoon de nieuwste chipset en is iets sneller per klok tik, i7 kan wat hoger geklokt worden en heeft hypertreading maarja, maak je er gebruik van?

SSD (OCZ vertext series) vertrouw ik dus niet , HDD durf ik niet zeker te zeggen.
Kast is wel leuk, maar verouderd geen USB3.0 geloof ik, is wel zo handig hè.

Ik zou zeggen:
Ga mijn nieuwe voorgestelde systeem eens na, bedenk daarbij dat die i5 en i7 in jou gebruik even snel zal zijn. Je hebt 16GB ipv 8GB, een betere voeding. USB3.0 aan de voorzijde. Betrouwbaardere SSD. Alleen een mindere videokaart (7950 ipv gtx 970) maar die gtx 970 is gewoon een super kaart.
Maar daarbij geld ook, zoek eens voor een GTX970 videokaart hier in vraag en aanbod en vergelijk het geheel dan.
Of zoek voor een R9 390 die evenduur is, maar naar mijn mening een stuk toekomst bewuster wegens 8GB VRAM, wat op dit moment zelfs al voordeel heeft, let wel op: 550W voeding vereist!

我的名字是Mirno

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

delete

[ Voor 99% gewijzigd door CMSTRR op 19-02-2016 21:45 ]

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

mirno schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:36:
[...]
Die set-up is opzich leuk door die 3770k erbij en die GTX970. Het moederbord dat erbij zit is wel van de oude garde, z77 moederbord had leuker geweest, maar maakt opzich niet zoveel uit. Je kan er wel mee overklokken wat ik dan ook aanraad als je die neemt.
draait momenteel op 4.4 GHZ

Echter: OCZ vertex 2/3 SSD = no go, veel problemen mee geweest in het verleden ik kan je daarbij geen zekerheid garanderen.
Geen fouten in zijn gehele levenstijd en het is MAX IOPS dus ook nog eens snel

Seagate HDD's gaan ook redelijk vaak stuk dus tja... (zelf heb ik er wel 5 van, maar allemaal Thaiwanese productie, China geproduceerde vertonen vaker kuren).
Je spreekt hier over een 24/7 HDD met hoge snelheden en is absoluut geen instapmodel. Jouw mening is daarom denk ik gebaseerd op instap/consument modellen

De voeding, nouja 1000W hiervoor is veel te veel en erg onefficient. Daarnaast 80plus (geen eens bronze)
oftewel: kutding.

http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story5&reid=173

Hier een uitgebreide review. Hij krijgt een 8,5. Oftewel.. het een kutding noemen zonder inhoudelijk verstand te hebben ervan is best jammer.

8GB DDR3 RAM (waarbij je nieuw 16GB DDR4 hebt)
Als je de moeite nam om te kijken wat er verkocht wordt, is het 2 maal die set. Dus 16GB.

i5 en i7 verschil ga je niet merken jij hebt met nieuw gewoon de nieuwste chipset en is iets sneller per klok tik, i7 kan wat hoger geklokt worden en heeft hypertreading maarja, maak je er gebruik van?
Met 4.4 GHZ op elke core loopt de CPU 1GHZ hoger dan een i5 6400. Dit ga je best merken idd.

SSD (OCZ vertext series) vertrouw ik dus niet , HDD durf ik niet zeker te zeggen.

De kast heeft 4 USB 3.0 ingangen, waaronder ook op de frontpanel.

Ik zou zeggen:
Ga mijn nieuwe voorgestelde systeem eens na, bedenk daarbij dat die i5 en i7 in jou gebruik even snel zal zijn. Je hebt 16GB ipv 8GB, een betere voeding. USB3.0 aan de voorzijde. Betrouwbaardere SSD. Alleen een mindere videokaart (7950 ipv gtx 970) maar die gtx 970 is gewoon een super kaart.
Maar daarbij geld ook, zoek eens voor een GTX970 videokaart hier in vraag en aanbod en vergelijk het geheel dan.
Of zoek voor een R9 390 die evenduur is, maar naar mijn mening een stuk toekomst bewuster wegens 8GB VRAM, wat op dit moment zelfs al voordeel heeft, let wel op: 550W voeding vereist!

Ik zou zeggen, neem deze tweaker niet serieus.

[ Voor 41% gewijzigd door CMSTRR op 19-02-2016 21:49 ]

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

CMSTRR schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:45:
mirno schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:36:
[...]
draait momenteel op 4.4 GHZ

Geen fouten in zijn gehele levenstijd en het is MAX IOPS dus ook nog eens snel

Je spreekt hier over een 24/7 HDD met hoge snelheden en is absoluut geen instapmodel. Jouw mening is daarom denk ik gebaseerd op instap/consument modellen

De voeding, nouja 1000W hiervoor is veel te veel en erg onefficient. Daarnaast 80plus (geen eens bronze)
oftewel: kutding.

http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story5&reid=173

Hier een uitgebreide review. Hij krijgt een 8,5. Oftewel.. het een kutding noemen zonder inhoudelijk verstand te hebben ervan is best jammer.

8GB DDR3 RAM (waarbij je nieuw 16GB DDR4 hebt)
Als je de moeite nam om te kijken wat er verkocht wordt, is het 2 maal die set. Dus 16GB.

Met 4.4 GHZ op elke core loopt de CPU 1GHZ hoger dan een i5 6400. Dit ga je best merken idd.

De kast heeft 4 USB 3.0 ingangen, waaronder ook op de frontpanel.

Ik zou zeggen:

Ik zou zeggen, neem deze tweaker niet serieus.
Ik snap het dat jij graag je systeem wilt verkopen
Maar prijsverschil is zo wel vrij groot, tegenover nieuw en een 2e hands videokaart en een volledig 2e handse.
Die voeding is gewoon veel te gek, 1000 watt... En dan nog geen eens 80 plus bronzen, wat denk je als een voeding doet als die onder de 20% draait dan wordt ie flink onefficienter, plus dat het al geen super efficiënte is. Vroeger was die misschien wel goed maar hedendaags moet je zo echt 450 of 550 watt hebben.
Ssd is de helft, en kwalitatief kan ik het gewoon niet garanderen, van vroeger weet ik dat de vertex 2 series een taboe was, de vertex 3 heb ik dan enig sinds ook een kijkje op, alleen nu even geen tijd dat na te checken.
Overklokte 3770k is wel lekker maar niet echt merkbaar, is het nodig? Z68 moederbord heeft natuurlijk ook wat minder functionaliteit dan een z77. In benchmarks halen die combinaties ook wel een fractie minder in scores maar goed.
Kast ook even uit mn hoofd niet gedacht dat die wel usb3 had, excuus.

Gtx 970 met overklok te i7 is het een best leuke deal daar niet van, maar ik zou zeggen aan de ts check alles even na en wat je ervoor kwijt wilt. Ssd wat klein en vortex 3 even voor google voeding zou ik wel vervangen om het efficiënter en stiller te maken.

我的名字是Mirno

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

mirno schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:28:
[...]

Ik snap het dat jij graag je systeem wilt verkopen
Maar prijsverschil is zo wel vrij groot, tegenover nieuw en een 2e hands videokaart en een volledig 2e handse.
Die voeding is gewoon veel te gek, 1000 watt... En dan nog geen eens 80 plus bronzen, wat denk je als een voeding doet als die onder de 20% draait dan wordt ie flink onefficienter, plus dat het al geen super efficiënte is.
Vroeger was die misschien wel goed maar hedendaags moet je zo echt 450 of 550 watt hebben.
Ssd is de helft, en kwalitatief kan ik het gewoon niet garanderen, van vroeger weet ik dat de vertex 2 series een taboe was, de vertex 3 heb ik dan enig sinds ook een kijkje op, alleen nu even geen tijd dat na te checken.
Overklokte 3770k is wel lekker maar niet echt merkbaar, is het nodig? Z68 moederbord heeft natuurlijk ook wat minder functionaliteit dan een z77. In benchmarks halen die combinaties ook wel een fractie minder in scores maar goed.
Kast ook even uit mn hoofd niet gedacht dat die wel usb3 had, excuus.

Gtx 970 met overklok te i7 is het een best leuke deal daar niet van, maar ik zou zeggen aan de ts check alles even na en wat je ervoor kwijt wilt. Ssd wat klein en vortex 3 even voor google voeding zou ik wel vervangen om het efficiënter en stiller te maken.
De voeding:

Dit is gewoon, voor de 2e keer, onzin.
Om te beginnen heeft hij Delta soldering. Dit is de best mogelijke.
Efficiëntie ligt op 85% tot 670 watt. Daarna 80%. Hoger dan menig ander.
http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story3&reid=173

Daarnaast verbruikt een voeding alleen wat hij moet.

Moederbord:

Noem 1 ding die je mist met deze PCI 3.0 lane moederbord van Asus met een Z68 chip t.o.v. een Z77 chip? Ik heb namelijk ook in het verleden een i7 3770k icm een Z77 MSI Big Bang gehad. Er ís geen functie die je mist.

CPU:

Het zal je 5-10 fps winst boeken.. ligt aan het spel.

Benchmark

Hierin benoem je dat je minder resultaat behaald met deze combinatie? Oordeel zelf:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/1282415.png

Conclusie
Je zuigt het uit de hele grote duim allemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door CMSTRR op 20-02-2016 00:45 ]

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

CMSTRR schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:39:
[...]

De voeding:

Dit is gewoon, voor de 2e keer, onzin.
Om te beginnen heeft hij Delta soldering. Dit is de best mogelijke.
Efficiëntie ligt op 85% tot 670 watt. Daarna 80%. Hoger dan menig ander.
http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story3&reid=173

Daarnaast verbruikt een voeding alleen wat hij moet.

Moederbord:

Noem 1 ding die je mist met deze PCI 3.0 lane moederbord van Asus met een Z68 chip t.o.v. een Z77 chip? Ik heb namelijk ook in het verleden een i7 3770k icm een Z77 MSI Big Bang gehad. Er ís geen functie die je mist.

CPU:

Het zal je 5-10 fps winst boeken.. ligt aan het spel.

Benchmark

Hierin benoem je dat je minder resultaat behaald met deze combinatie? Oordeel zelf:

[afbeelding]

Conclusie
Je zuigt het uit de hele grote duim allemaal.
Nou sorry hoor wist niet dat je boos werd...
Alles is gewoon eerlijk gezegd, blijf het geen slecht systeem.vinden. beste keuze valt te betwisten. Ik kan nu niet alles opzoeken maar dat kan morgen wel in privé bericht, gaan dit niet meer in het forum voortzetten.
CPU en videokaart dikke prima, moederbord ook geen probleem maar z77 is gewoon net wat nieuwer, rest met enige twijfel acceptabel.
Voeding zou ik er direct uitgooien aantal onderdelen voordeel van de twijfel, prima gezien de prijs ook wegens de antec cooler die wel waarde heeft en daar laat ik het bij.

我的名字是Mirno

• Kain
Verwarring alom. Zijn er nog andere meningen? Wat te doen met een budget van 800-1000 euro?

Ik ga mij vandaag even verdiepen in het systeem dat jij hebt gepost ''mirno''. Ik wilde eerst afstand nemen van alles wat met AMD te maken had, maar dit is natuurlijk klinkklare onzin, eerst verdiepen en dan beslissen. Ik heb mijn systeem nog een paar maal getweakt, kom nu op een duurder prijsje uit. Maar in plaats van GTX960 kan ik misschien beter voor een videokaart van AMD gaan, zelfde prijs, kwaliteit hoger.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kain schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:11:
Verwarring alom. Zijn er nog andere meningen?
Kain schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:06:

1 Asus P8Z68-V/GEN3
1 Antec Kühler H2O 620 -
1 Antec CP-1000 EC

Hier mankeert gewoon weinig aan, alleen de CPU koeler is niet echt een goede en de HDD is niet bedoelt voor in een normale PC, maar voor de rest mankeert er echt niks aan. Voeding is sowieso een erg goede voeding, stuk beter dan bijvoorbeeld de hier genoemde Cooler Master G450M en Antec VPF 450W, die zijn qua kwaliteit en prestaties toch echt wel een grote stap achteruit.

Enige echte probleem dat ik zie is dat de vraagprijs een beetje hoog is. Zie bijvoorbeeld het systeem van hieronder wat er weinig onderdoet maar nieuw is.

#ProductPrijsSubtotaal
1EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0€ 336,-€ 336,-
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 32,95€ 32,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 37,95€ 37,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 760,70

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• fakkelteit1989
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-05 23:20
Ik heb weinig verstand van een computer in elkaar zetten en heb hierbij net zoals jou om hulp gevraagd.
Eit is de computer die ik nu sinds 2 weken heb:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B150M PRO-VDH€ 71,95€ 71,95
1Sapphire NITRO R9 380X 4G D5€ 240,50€ 240,50
1Sharkoon VS4-W Window€ 29,95€ 29,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 14,42€ 14,42
1Cooler Master GM G550M€ 61,95€ 61,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 84,90€ 84,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 729,57

Ga deze wel een nieuwe behuizing kopen(cooler master n200), ben over mijn huidige(sharkoon) niet tevreden vanwege de temp in de computer.
Verder ben ik zeer tevreden over mijn systeem.
Hier zit alleen een ssd in, omdat ik thuis nog een extra opslag had liggen.
Via google kan je windows kopen voor 40/50 euro en hou je 150/200 euro over voor een monitor.
Zoals ik in het begin zei, ik ben geen expert maar weet alleen dat ik zeer tevreden ben over de computer, met uitzondering van de behuizing.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-12 07:30
mirno schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:23:
Je moet DDR4 werkgeheugen hebben, je hebt nu namelijk ddr3 ram.
Videokaart is erg matig, kies voor een AMD variant.
Behuizing kan iets goedkoper, en SSD zal ik nog even zoeken naar een alternatief.
H110 chipset ipv B150 is een optie voor jou.

Ik maak zo even een lijstje voor je, moment.
Oke, eerst even de computer zelf:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 439,75

Qua PC zelf kom ik hierop uit. Kast met raam moet je niet doen, is niet mooi met budget systemen zonder aparte koeling en verlichting.
Ik heb 16GB RAM DDR4 gekozen, omdat er maar 2 ram slots inzitten en 8GB denk ik wat krap kan worden over 5 jaar.

Je kan deze PC prima bouwen en de IGP van de i5 gebruiken als je nog niet wilt gamen.
Als je wel wilt gamen hierbij mijn advies: Kijk op vraag&aanbod hier bij Tweakers. Zoek een R9 280(x) of een 7950/7970 videokaart van AMD, dit zijn in principe gewoon dezelfde, de 7950 kan je soms voor <€100 scoren! Dan heb je echt een goede videokaart die op het moment van spreken alle games prima op high trekt en full HD. -> zie hier: V&A aangeboden: Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Voeding voor VPF gekozen, lelijk met zijn bekabeling en niet modulair, daar in tegen wel goedkoper! En van betere kwaliteit, aldus theoretisch langere levensduur gezien de betere interne componenten.

Alternatieve voor behuizing: pricewatch: Sharkoon VS4-V USB 3.0 of luxer: pricewatch: Cooler Master Silencio 352 (net wat je mooi vind of zijn geld waar vind.) Silencio heeft geluidsdempend materiaal, doe je voor dat geld geen miskoop aan.

Als monitor kan je het beste voor een IPS scherm gaan, zie net dat je een TN-paneel hebt uitgezocht. Is een stuk minder mooi. Staat je niet blind op die 1ms van TN panelen, praktisch merk je daar niks van, en die 1ms is een minimum, dus geen reëel getal. Denk dat dit wel prima is: pricewatch: LG 22MP57D Zwart vrij nieuw model, vaak is nieuwer net wat beter dan oudere modellen, prijs is scherp.

Totaal:
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3€ 0,-€ 0,-
1LG 22MP57D Zwart€ 99,-€ 99,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 538,75

+ €90 voor die videokaart

Wordt het totaal even ruim €650
Je hebt echter maar 240GB opslag... Wil je niet meer? Kan deze: pricewatch: Toshiba Q300 (19nm) 480GB of pricewatch: Crucial BX200 480GB nog kiezen. Of/en deze er nog bij: pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
Die monitor voor gaming zou ik niet doen. 14ms!? Voor een tientjemeer heb je 5ms en als je geluk hebt minder.

• Kain
-The_Mask- schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:22:
Enige echte probleem dat ik zie is dat de vraagprijs een beetje hoog is. Zie bijvoorbeeld het systeem van hieronder wat er weinig onderdoet maar nieuw is.
Zal alles opnemen! Tnx. Wat vind je van de monitor waar ik mee kwam, als eerste? Asus VX238H Zwart. Goede prijs kwaliteitsverhouding en ik lees erg positieve reviews hierover. Volgens de gebruiker boven je is een TN-paneel monitor, toch een behoorlijk stuk minder. Moet ik ook nog even nagaan.

Ik merk dat ik in mijn lijstjes alles wat midpriced is probeer op te nemen, terwijl jij met een moederbord voor 50 euro in je lijst hebt staan en een videokaart van over de 300 euro. ;)
fakkelteit1989 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:32:
Ga deze wel een nieuwe behuizing kopen(cooler master n200), ben over mijn huidige(sharkoon) niet tevreden vanwege de temp in de computer.
Via google kan je windows kopen voor 40/50 euro en hou je 150/200 euro over voor een monitor.
Zoals ik in het begin zei, ik ben geen expert maar weet alleen dat ik zeer tevreden ben over de computer, met uitzondering van de behuizing.
Tnx man. Ziet er goed uit. Ergens is het wel leuk om zelf iets samen te stellen, aan de andere kant vind ik het nu niet super gemakkelijk, ofzo. By the way, heb je alles zelf in elkaar gezet of heb je het door iemand laten doen? En voor welke doeleinden gebruik jij je pc? Ik vind een desktop pc altijd nog wat handiger en relaxter dan een laptop, om achter te werken. Het is de bedoeling dat die 5-10 jaar meegaat (net als mijn vorige). Ik ben dus ook geen hardcore gamer. In alle eerlijkheid, vetste games blijven de meest simpele. ;) Bovendien niet meer echt de tijd om veel te gamen. Maar goed, ik kan mij zo voorstellen dat ik het gamen wel weer even zal oppikken als ik een goed systeem heb. :) Mijn vraag dus, draait hij de huidige games een beetje lekker? Office? Video's. Tnx in advance.

By the way mensen, nog wat aan het tweaken geweest. Zit momenteel op dit systeem voor dit geld? Is it a bit too much? Had een Radeon kaart overwogen maar zag dat de GTX960 en de Radeon R9 weinig voor elkaar onderdoen (qua prijs en prestatie). Anyway, dit is mijn lijstje. Behuizing wordt wss iets anders. Nog wel dat TN-Paneel. ;)

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 207,95€ 207,95
1MSI Z97 GAMING 5€ 142,95€ 142,95
1MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G€ 229,95€ 229,95
1Zalman Z9 Plus€ 58,24€ 58,24
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU€ 68,-€ 68,-
1Crucial BX100 250GB€ 73,50€ 73,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 983,54

[ Voor 42% gewijzigd door Kain op 20-02-2016 14:39 ]

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:05
Ik zou wel voor de door jou gekozen Gigabyte GA-B150-HD3P moederbord gaan, ipv die bordjes met 2 geheugen slots.

De door jou gekozen moederbord, heeft USB3.1, M.2 slot, Sata express slot (handig als je usb3.1 als front panel wilt) en 4 geheugensloten. Vind het een mooi moederbord voor 86euro.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

fakkelteit1989 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:32:
Ik heb weinig verstand van een computer in elkaar zetten en heb hierbij net zoals jou om hulp gevraagd.
Eit is de computer die ik nu sinds 2 weken heb:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B150M PRO-VDH€ 71,95€ 71,95
1Sapphire NITRO R9 380X 4G D5€ 240,50€ 240,50
1Sharkoon VS4-W Window€ 29,95€ 29,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 14,42€ 14,42
1Cooler Master GM G550M€ 61,95€ 61,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 729,57

Dat hadden mensen je vooraf ook kunnen zeggen. Met zo'n slechte airflow, een warmte producerende GPU én een stock koeler.

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

-The_Mask- schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:22:
[...]

[...]

Hier mankeert gewoon weinig aan, alleen de CPU koeler is niet echt een goede en de HDD is niet bedoelt voor in een normale PC, maar voor de rest mankeert er echt niks aan. Voeding is sowieso een erg goede voeding, stuk beter dan bijvoorbeeld de hier genoemde Cooler Master G450M en Antec VPF 450W, die zijn qua kwaliteit en prestaties toch echt wel een grote stap achteruit.

#ProductPrijsSubtotaal
1EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0€ 336,-€ 336,-
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 32,95€ 32,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 760,70
Ik heb dit ook tegen kain gezegd;

Ik verkoop hem niet meer :)

Ik ben er inmiddels van geschrokken hoeveel performance verlies ik zal leiden door een nieuwe pc van 800-900 euro samen te stellen. Dan ga ik 15-20 FPS achteruit en is het maar weer de vraag of hij zo stabiel loopt als deze.
De enige reden zal zijn de looks.. maar aangezien hij naast mn bureau staat kan dat me gestolen worden..

Ik heb even wat tests gedaan en als ik hem op 4.4 GHZ heb draaien is hij vrijwel hetzelfde als de i7 6700k. Er verandert gewoon niet zo veel de laatste jaren.
Daarnaast kan ik voor dat budget ook geen 970 erbij plaatsen. Ik zal op elk vlak (moederbord, kast etc) ook minder kwaliteit hebben dan nu. Dit systeem heeft bij elkaar 1350 euro gekost. Dat krijg je er nooit meer voor terug.

Momenteel draai ik Rise of the Tomb Raider, The Division Beta én Witcher 3 bijna op max met minimaal 60 fps.. als ik de filmpjes op youtube zie ligt de performance met dezelfde kaart maar andere componenten lager. Waarom weet ik niet.. maar ik vind het wel best zo. Ik heb natuurlijk ook wel een hele hoge overclock draaien ;p (1552mhz core momenteel op de 970).

[ Voor 4% gewijzigd door CMSTRR op 20-02-2016 14:48 ]

• Kain
SuperVeloce schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:40:
Ik zou wel voor de door jou gekozen Gigabyte GA-B150-HD3P moederbord gaan, ipv die bordjes met 2 geheugen slots.

De door jou gekozen moederbord, heeft USB3.1, M.2 slot, Sata express slot (handig als je usb3.1 als front panel wilt) en 4 geheugensloten. Vind het een mooi moederbord voor 86euro.
Als ik voor het moederbord ga waar je het over hebt, dan moet ik wel weer voor DDR4 geheugen kiezen. Was even bewust voor DDR3 gegaan. Maar waarschijnlijk heb je gelijk. De 60 euro meer die ik steek in het moederbord, kan ik dan uitgeven aan geheugen. >.< Tnx mate.

Ok, mijn lijst ziet er op dit moment als dit uit. Heb moederbord,, behuizing en geheugen aangepast. Monitor heb ik er ook bijzitten. Zonder de monitor is het 770 euro, degelijk prijsje. Maar goed dit is dus met monitor, 920 euro.

#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master N200 Closed€ 39,95€ 39,95
1Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16€ 81,95€ 81,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 922,25

[ Voor 69% gewijzigd door Kain op 20-02-2016 15:04 ]

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Ik vind de nieuwe budget gamepc advies van hwi wel prima aansluiten op dit topic. De commentaren van de reaguurders zijn zelfs positief, dat gebeurt niet vaak bij adviesartikels. Er zit alles op en aan inclusief degelijk toetsenbord, muis en monitor, alles inclusief voor 903 euro en allemaal op het nieuwste 1151 platform. Lees het maar eens door, de keuzes zijn allemaal ook goed beargumenteerd in de artikeltekst.
Volgens mij sluit dat advies aardig aan bij de wensen van de original poster, heb ik het even overgekopieerd naar een wenslijst (zie hieronder). 2 kleine wijzigingen gedaan, 4gb grafische kaart ipv 2gb en een harde schijf erbij gezet omdat games tegenwoordig meer dan 50 gb innemen (250gb aan opslag is gewoon weinig voor een gamepc).

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 121,95€ 121,95
1MSI H110M PRO-VD€ 57,95€ 57,95
1MSI R9 380 Gaming 4GB€ 233,95€ 233,95
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 69,95€ 69,95
1Antec GX500€ 46,45€ 46,45
1AOC G2460VQ6 Zwart€ 169,-€ 169,-
1Logitech Z313€ 29,95€ 29,95
1CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty)€ 36,95€ 36,95
1Crucial CT8G4DFD8213€ 34,25€ 34,25
1be quiet! Pure Power L8 400W€ 49,01€ 49,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 910,36

Ik vind het een mooi samengesteld hwi systeem deze keer. Je kan hier geen bult aan vallen en is toekomstbestendig (nieuwe socket), mooie spulletjes dus. Zo hou je mooi nog 90 euro over om te spenderen op steam of een aantal humble bundles. Enige aandachtspuntje vind ik de case, een micro-atx moederbord kan makkelijk af met een 2x zo kleine case qua inhoud.

Edit: Juiste voeding erin gezet op aangeven van mask.

[ Voor 121% gewijzigd door govie op 20-02-2016 16:27 ]

• -The_Mask-
  • Niet online
Daar mankeert nog wel wat aan. Zo mag je voor 50 euro wel een betere behuizing verwachten, vind hem trouwens ook lelijk. De voeding is te duur en heeft geen indivuele spanningsregulatie waardoor die in principe niet compatibel is met de C6 en C7 power states van de CPU. En voor 170 euro kan je heel heel wat beter scherm krijgen dan een 24 inch full HD monitor met TN paneel van AOC.

AMD Nieuwsdiscussie

• govie
Meningen verschillen blijkbaar, de auteurs van het artikel benoemen deze monitor de beste budget game monitor van dit moment. M.b.t. die voeding kon ik de originele L8 400 watt niet vinden in de pricewatch, dus maar even een andere be quiet voeding geselecteerd. In ieder geval is er een goede argumentatie voor de keuzes die zijn gemaakt inclusief achterliggende testresultaten en reviews, wel zo prettig.

[ Voor 31% gewijzigd door govie op 20-02-2016 16:08 ]

• -The_Mask-
  • Niet online
De pricewatch heeft gewoon een zoek functie, dus kopieer en plak de naam of nog beter de SKU en je krijgt het juiste product.

Overigens heb je wel meer dingen anders, maar ook de voeding die hun noemen is niet compatibel en de FreeSync range genoemd in dat artikel lijkt ook niet te kloppen. Hecht sowieso weinig waarde aan wat ze bij HWI zeggen, dat klopt namelijk zelden.

AMD Nieuwsdiscussie

• govie
Ik ga er niet over ruzie maken :+ , maar hwi test wel veel monitoren zelf.

• Kain
-The_Mask- schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:56:
Daar mankeert nog wel wat aan. Zo mag je voor 50 euro wel een betere behuizing verwachten, vind hem trouwens ook lelijk. De voeding is te duur en heeft geen indivuele spanningsregulatie waardoor die in principe niet compatibel is met de C6 en C7 power states van de CPU. En voor 170 euro kan je heel heel wat beter scherm krijgen dan een 24 inch full HD monitor met TN paneel van AOC.
Je hebt het nu tegen Gover. Dacht even dat je het over mijn voeding en alles had. Kijk eens naar wat ik bij elkaar gesprokkeld heb, heb wat van je adviezen overgenomen. Is dit al beter? Klopt alles? De voeding enzovoort? Het scherm is momenteel mijn laatste zorg, heb er gewoon eentje bijgedaan die er goed uitkwam en dat het bedrag dat ik zal uitgeven zal indiceren.

Anyway, dit is mijn laatste samenstelling, is het iets? Wat zou je veranderen? En dan heb ik het niet over kleuren van de behuizing, maar puur vanuit technisch oogpunt, wat klopt er misschien nog iets niet?

Ik kijk net naar de kast waarmee je eerder bent aangekomen ziet er beter uit dan de N200 en is nog goedkoper ook. Hierboven had iemand erover dat hij geen goede kast voor de hardware, is die van Bitfenix van 32 euro, wel goed/voldoende?

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 922,25

• Kain
Jullie zouden niet het eerste stel zijn dat ruzie zat te maken op mijn topic. I mean ffs, I figured this was about me. Niet een (l)ego-war. :p

• govie
Mask mag vinden wat die vind en ik vind die adviesguide van hwi deze keer prima. Kain, je mist in ieder geval nog een toetsenbord en een muis en op een gamepc is 250 gb in totaal karig. Bijvoorbeeld xcom is net uit en ongeveer 50 gigabyte ofzoiets en als je dan 2 van dit soort spellen naast je besturingssysteem installeert, dan is er al geen vrije ruimte meer. Ik denk dat je niet al deze componenten gaat kopen binnen de 80 euro budget, dus je zal een keuze moeten maken: Of je verhoogt je budget of je koopt minder dure maar wel meer spullen zodat aan je wens in de originele post wordt voldaan.

[ Voor 4% gewijzigd door govie op 20-02-2016 17:02 ]

• Kain
govie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:59:
Mask mag vinden wat die vind en ik vind die adviesguide van hwi deze keer prima. Kain, je mist in ieder geval nog een monitor, toetsenbord en een muis en op een gamepc is 250 gb in totaal karig. Bijvoorbeeld xcom is net uit en ongeveer 50 gigabyte ofzoiets en als je dan 2 van dit soort spellen naast je besturingssysteem installeert, dan is er al geen vrije ruimte meer. Ik denk dat je niet al deze componenten gaat kopen binnen de 80 euro budget, dus je zal een keuze moeten maken: Of je verhoogt je budget of je koopt minder dure maar wel meer spullen zodat aan je wens wordt voldaan.
Er zit al een monitor van 150 euro tussen. ;)

Toetsenbord en muis heb ik thuis al. Ook een HDD van 1tb. Dit zijn dingen die ik nog kan upgraden, maar vooralsnog niet direct nodig.

• -The_Mask-
  • Niet online
Kain schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:48:
[...]

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 922,25
Het moederbord past niet in de behuizing, een R9 380 4GB is voor hetzelfde geld een snellere kaart en de pricewatch: Samsung S24D390HL Blauw, Zwart is naar mijn idee een beter scherm voor ongeveer dezelfde prijs.
govie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:59:
Mask mag vinden wat die vind en ik vind die adviesguide van hwi deze keer prima.
Ruzie ga ik niet maken. :p Maar kun je ook aangeven waarom het een goed idee is om een voeding te nemen welke niet compatibel is met de C6 en C7 power states en welke niet heel goed presteert voor zijn geld? Of wat er nu zo goed aan de behuizing is of het scherm? FreeSync is leuk, maar met een range van maar 48 tot 75Hz voegt het natuurlijk wel een stuk minder toe en het is ook nog een TN paneel, voor 180 euro mag je wel iets beters verwachten.

AMD Nieuwsdiscussie

• Kain
-The_Mask- schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:03:
[...]

Het moederbord past niet in de behuizing, een R9 380 4GB is voor hetzelfde geld een snellere kaart en de pricewatch: Samsung S24D390HL Blauw, Zwart is naar mijn idee een beter scherm voor ongeveer dezelfde prijs.
Dus andere behuizing. De kaart wil ik op zich wel aanpassen. Welke behuizing zou je mij aanraden dan? Van veel mensen gehoord dat ik het beste een behuizing kan nemen zonder raam? Monitor is momenteel nog secundair, eerste zorgen is toch een compleet systeem bij elkaar te sprokkelen.

Hier overigens de specs van de twee kaarten naast elkaar, is mij niet duidelijk wat nu precies het verschil is. Hetgene waar de R9 de GTX960 verslaat is alleen op de Rekenkernen en het geheugen busbreedte? Shoot me, I don't know what that is. Daartegenover staat dat de geheugensnelheid, snelheid videochip en max. turboklokfrequentie sneller is bij NVIDIA. Ook online video gezien, waarin de R9 bij tests net iets beter uitkwam maar dit was afhankelijk van welk spel er werd gespeeld of wat er gedraaid werd. Zitten we al in Star Trek? I don't know what the f... I"m talking about. Beam me up Scotty! 8)

Sorry, dit is de vergelijking:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/438001;450537/

[ Voor 32% gewijzigd door Kain op 20-02-2016 19:14 ]

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
So hey wat een geruzie allemaal in dit topic haha. Naja ik heb misschien een leuke build voor je die op een slordige 850 euro zit inusief monitor. De build is helemaal zwart rood en ziet er IMHO super fancy uit. Dit laat je nog 150 euro over voor een gpu. Ga voor een tweedehands 280x op v&a voor de beste bang for buck.

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B150A GAMING PRO€ 112,95€ 112,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,95€ 49,95
1NZXT S340 Zwart€ 66,95€ 66,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 59,90€ 59,90
1Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8€ 38,95€ 38,95
1Corsair RM550x€ 92,95€ 92,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 694,50

• Kain
Nate-Senpai schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:11:
So hey wat een geruzie allemaal in dit topic haha. Naja ik heb misschien een leuke build voor je die op een slordige 850 euro zit inusief monitor. De build is helemaal zwart rood en ziet er IMHO super fancy uit. Dit laat je nog 150 euro over voor een gpu. Ga voor een tweedehands 280x op v&a voor de beste bang for buck.

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B150A GAMING PRO€ 112,95€ 112,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,95€ 49,95
1NZXT S340 Zwart€ 66,95€ 66,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 59,90€ 59,90
1Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8€ 38,95€ 38,95
1Corsair RM550x€ 92,95€ 92,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 694,50
Bruut woord, super fancy. HAHAHA! Hoe kom je erop? O-)

Zal morgen je lijstje even checken. tnx mate.

En dat geruzie, tja... normaal gesproken best grappig... maar ummm... niet in mijn topic. Sommigen kwamen eerst met een bijdrage en op een gegeven moment zaten elkaar alleen maar op te fokken. Ik zal ze doorverwijzen naar Utopia, daar kunnen ze nog wel wat raddraaiers gebruiken. O-)

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Kain schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:53:
[...]

Bruut woord, super fancy. HAHAHA! Hoe kom je erop? O-)

Zal morgen je lijstje even checken. tnx mate.

En dat geruzie, tja... normaal gesproken best grappig... maar ummm... niet in mijn topic. Sommigen kwamen eerst met een bijdrage en op een gegeven moment zaten elkaar alleen maar op te fokken. Ik zal ze doorverwijzen naar Utopia, daar kunnen ze nog wel wat raddraaiers gebruiken. O-)
Haha jaa ik snap het. Je wilt toch gewoon feedback in je topic. Vermaak kan je ergens anders zoeken hehe. En ja ik kon niet echt een betere bewoording verzinnen dan fancy want dat is 't gewoon 8). Lemme know wat je van 't lijstje vind.

• Kain
@ Nate-Senpai
I dacht eerst dat ik je samenstelling niets vond, maar bij nader inzien is het best goed. Mwahaha. ik weet het momenteel echt niet meer. Als dit zo doorgaat heb ik over 3 jaar nog geen nieuwe pc. :(
Pagina: 1