Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe pc zal gebruikt worden voor gamen (iets wat ik jaren niet meer heb gedaan), tekstbewerking (WORD), internetten, muziek luisteren, enzovoort.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst aan een goedkope budget PC te denken van 500 euro maar aangezien ik van plan ben er zeker 5 jaar mee te doen, ga ik nu toch maar voor een prijsje van tussen de 800-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ben zelfs van plan een nieuw scherm te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed meer weten, in geen 10 jaar een systeem samengesteld. Dus jullie hulp nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga bij voorkeur voor een Intel PC, geen goede ervaring met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat hij zeker +5 jaar mee zal gaan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het samenstellen van een goed degelijk systeem. Zal zeker geen high-end en waarschijnlijk zelfs budget zijn voor velen. Maar wil wel waar voor geld en hier heb ik jullie hulp waarschijnlijk bij nodig, in te schatten wat het beste is qua prijs/kwaliteit, hoelang het systeem mee zal kunnen gaan en eventueel of bepaalde onderdelen zoals de videokaart upgradeable zijn.
Dit is wat ik tot nu heb samengesteld. Is het iets?
Nieuwe pc zal gebruikt worden voor gamen (iets wat ik jaren niet meer heb gedaan), tekstbewerking (WORD), internetten, muziek luisteren, enzovoort.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst aan een goedkope budget PC te denken van 500 euro maar aangezien ik van plan ben er zeker 5 jaar mee te doen, ga ik nu toch maar voor een prijsje van tussen de 800-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ben zelfs van plan een nieuw scherm te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed meer weten, in geen 10 jaar een systeem samengesteld. Dus jullie hulp nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga bij voorkeur voor een Intel PC, geen goede ervaring met AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat hij zeker +5 jaar mee zal gaan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het samenstellen van een goed degelijk systeem. Zal zeker geen high-end en waarschijnlijk zelfs budget zijn voor velen. Maar wil wel waar voor geld en hier heb ik jullie hulp waarschijnlijk bij nodig, in te schatten wat het beste is qua prijs/kwaliteit, hoelang het systeem mee zal kunnen gaan en eventueel of bepaalde onderdelen zoals de videokaart upgradeable zijn.
Dit is wat ik tot nu heb samengesteld. Is het iets?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,- | € 86,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 128,50 | € 128,50 |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 58,24 | € 58,24 |
| 1 | Asus VX238H Zwart | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 72,95 | € 72,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 804,59 | |