Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een game systeem maar niet high end aangezien ik zelden de nieuwste games aanschaf, ik speel voornamelijk LoL, CS:GO, WoW. Ik wil deze spellen zeker op max kunnen spelen zonder problemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel desktop. Monitor, keyboard, muis, headset, luidsprekers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een SSD, maar ook een moederbord met 4slots in geval ik zou willen upgraden naar 16GB RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, enkel de hierboven vermelde games zonder problemen op max spelen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies op mijn current build is welkom, kijken of alle stukken ook daadwerkelijk bij elkaar passen aangezien ik toch wel een leek ben. Dit is mijn eerste PC die ik zelf samenstel.
Ik wil een game systeem maar niet high end aangezien ik zelden de nieuwste games aanschaf, ik speel voornamelijk LoL, CS:GO, WoW. Ik wil deze spellen zeker op max kunnen spelen zonder problemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel desktop. Monitor, keyboard, muis, headset, luidsprekers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een SSD, maar ook een moederbord met 4slots in geval ik zou willen upgraden naar 16GB RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, enkel de hierboven vermelde games zonder problemen op max spelen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies op mijn current build is welkom, kijken of alle stukken ook daadwerkelijk bij elkaar passen aangezien ik toch wel een leek ben. Dit is mijn eerste PC die ik zelf samenstel.