Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Snel computertje voor gewoon internet gebruik en internet games ook minecraft is een pré
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 250 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nope[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar goed werkt, snel is en nog een paar jaar mee gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat er vooral om dat de kids een spelletje op internet kunnen spelen en ze zijn allemaal minecraft gek dus ook handig dat dat er een beetje op draait
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven dat dit een goed systeem is, moet er bijvoorbeeld nog wat bij of zou je het anders doen? Heb ook verscheidende reviews van de processor opgezocht en ben er nog niet echt achter gekomen of deze fatsoenlijk vannilla minecraft draait.Ook ligt er nog een licentie van windows 10 pro dus die heb ik niet meegenomen. Mijn vraag is over windows 10 pro, kan ik deze net zoals windows xp aanpassen zodat de kinderen niet van alles installeren zonder wachtwoord oid (Of moet ik dit even in het windows forum plaatsen?) Alvast bedankt alle hulp/inspraak is welkom!
Snel computertje voor gewoon internet gebruik en internet games ook minecraft is een pré
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 250 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nope[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Zalman ZM-T1 PLUS | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Crucial CT4G4DFS8213 | € 17,50 | € 17,50 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Mushkin Chronos SSD (7mm) 60GB | € 40,93 | € 40,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 232,27 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar goed werkt, snel is en nog een paar jaar mee gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat er vooral om dat de kids een spelletje op internet kunnen spelen en ze zijn allemaal minecraft gek dus ook handig dat dat er een beetje op draait
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven dat dit een goed systeem is, moet er bijvoorbeeld nog wat bij of zou je het anders doen? Heb ook verscheidende reviews van de processor opgezocht en ben er nog niet echt achter gekomen of deze fatsoenlijk vannilla minecraft draait.Ook ligt er nog een licentie van windows 10 pro dus die heb ik niet meegenomen. Mijn vraag is over windows 10 pro, kan ik deze net zoals windows xp aanpassen zodat de kinderen niet van alles installeren zonder wachtwoord oid (Of moet ik dit even in het windows forum plaatsen?) Alvast bedankt alle hulp/inspraak is welkom!