Geen nummers meer kunnen downloaden op spotify

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738793

Topicstarter
Mijn vraag
Ik gebruik al een tijdje Spotify en download al mijn favoriete muziek om deze offline te kunnen beluisteren. Dit werkte in eerste instantie goed tot een aantal weken geleden. Steeds als ik Spotify open komt er de volgende melding: "Downloadfout. Het downloaden is gestopt wegens een gebrek aan opslagruimte op het apparaat." Dit vind ik vreemd, omdat er nog genoeg geheugen vrij is op het apparaat. Het probleem is dus nu dat ik een aantal nummers, net als nieuwe nummers die ik wil downloaden, niet offline kan beluisteren. Mijn vraag is dus waar dit aan licht aan hoe dit opgelost kan worden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy Core Prime. Android-versie: 5.1.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al op de site van Spotify gekeken, maar hier heb ik geen nuttige informatie kunnen vinden. Wel stond er dat het maximaal te downloaden nummers 3.333 is, maar er staan echter maar 350 nummers op. Daar kan het dus ook niet aan liggen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Verwijder Spotify eens volledig van je telefoon en installeer deze opnieuw. Wil nog wel eens helpen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit vind ik vreemd, omdat er nog genoeg geheugen vrij is op het apparaat.
Helaas geloof ik weinig mensen op hun blauwe ogen; je zal het vast wel gecontroleerd hebben maar niet elke app wil nog schrijven naar een device als er minder dan XX MB vrij is. Het kan dus zijn dat jouw device nog 50MB vrij heeft en jij denkt dat er 5 nummers naar kunnen worden gedownload, maar de praktijk (temp-bestanden etc) wijst vaak anders uit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738793

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd Robcoenen, maar heb nog steeds hetzelfde probleem.