krijg ik ook telkens, die inhoud dan, ff een vraagje, komt het van een @home mail adres???? niet het attachment dus, maar mail met die gekke tekens en vage ettetsjerie
edit:
misschien kan dit beter in [SA], virus topic...
misschien kan dit beter in [SA], virus topic...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
99% zeker dat je hier te maken hebt met het beruchte Magistr virus.... Check http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.magistr.24876@mm.html ofzo....
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Yep is waarschijnlijk een virus, Heb hem ook gehad en geopend. Check even het forum software algemeen, en gebruik daar naar de search of kijk in het algemeen virus topic.
Bij mij was het inderdaad het magistrm virus.
Bij mij was het inderdaad het magistrm virus.
en nog een fanatiek virus ook nog.
al veel klanten gehad hiermee, en hij vern**kt je systeem goed
al veel klanten gehad hiermee, en hij vern**kt je systeem goed
100% zeker virus, een win32 variant. Weggooien wat het verkloot al je systeembestanden.
het magistr virus is fanatiek de laatste tijd, ik heb er ook al 6 ongelezen weggepleurd...
Verwijderd
Dat virus is inderdaad erg actief de laatste tijd. De laatste 2 maanden als ik 's maandag weer op mijn werk kom dan zijn er weer minimaal 4 berichten met dat virus onderschept. (Netwerk met +- 80 gebruikers)
Verwijderd
Ga er inderdaad maar vanuit, dat het een virus is, maar als je het echt zeker wil weten, dan scan je 't file-tje toch even online...
Dat kan o.a. hier
Dat kan o.a. hier
Pagina: 1