Windows 10 (10586.104) language pack

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:47
Beste heren,

I heb sinds kort een Dell XPS 13 echter deze is helaas met een Chinese language pack geleverd. Nog lastiger is dat MS voor emerging landen zoals China (waar ik dus woon) single language versies levert. Het aanpassen van de taal heeft tot gevolg dat slechts een deel van de OS omschakelt.

Een vergelijkbaar topic is hier te vinden echter voor de nieuwe build die ik heb kan ik nog geen language pack vinden. Is iemand toevallig in staat om deze wel te vinden cq op de site via een developer key bv deze beschikbaar te stellen? Dan kan ik een poging verder ondernemen om m'n laptop bruikbaar te maken :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:41

CAP-Team

XBL: CAPTeam

gewoon ff de juiste taalversie downloaden via de media creation tool?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
De Media Creation tool heb ik geprobeerd echter mijn windows versie lijkt niet overeen te komen met wat online beschikbaar is. Met als gevolg wanneer ik de Setup draai de SN niet ingevuld wordt.

[ Voor 63% gewijzigd door n4m3l355 op 19-02-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:41

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je kunt toch elke versie (home, pro en 32 en 64 bits) en taal met die media tool downloaden?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Zojuist met de media tool geprobeerd en helaas het weigert en "en" editie over een cn editie heen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

n4m3l355 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:51:
De Media Creation tool heb ik geprobeerd echter mijn windows versie lijkt niet overeen te komen met wat online beschikbaar is. Met als gevolg wanneer ik de Setup draai de SN niet ingevuld wordt.
In Win10 hoef je ook geen key in te vullen, tenzij je een Retail boxed versie van Win10 hebt gekocht.
Eenmaal geinstalleerd geweest, is de 'vingerafdruk' van je PC/laptop bekend bij Microsoft en zal hij automatisch activeren zodra je verbinding hebt met internet. Dat alles zonder ook maar 1 keer een registratie key in te vullen.
n4m3l355 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:20:
Zojuist met de media tool geprobeerd en helaas het weigert en "en" editie over een cn editie heen te zetten.
Maak met de Media Creation Tool even een USB stick of DVD en installeer daar mee.
De Media Creation Tool is bedoeld om te upgraden van Win7 of Win8 naar Win10 óf om een vers installatiemedium te maken. Voor zover mij bekend, kan je geen Win10 naar Win10 'upgrade' doen daar mee, dus moet je een vers installatiemedium maken (USB stick of DVD).

Voor de zekerheid kan je even een image maken van de harddisk, b.v. met Clonezilla.
Daar na start je op met de gemaakte USB stick of DVD en doet een verse installatie.

Mocht het alsnog niet goed gaan, kan je dus nog een image terug zetten die je vooraf had gemaakt met Clonezilla.

Andere optie is om even een andere harddisk in je PC/laptop te schroeven zodat je de oude terug kan zetten als het niet blijkt te werken.
Moet je uiteraard wel een extra harddisk over hebben die leeg mag.

[ Voor 47% gewijzigd door McKaamos op 21-02-2016 16:43 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Met de media tool heb ik alternatief ook geprobeerd via USB de single language versie te installeren zonder success. De SN blijft blanco. Ik ben er niet geheel zeker van waarom. Ik heb contact gehad inmiddels met de Chinese Dell helpdesk maar die zijn niet zo bi-lingual echter de Nederlandse helpdesk gaf aan dat een Single Language editie geen alternatieve taal accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

n4m3l355 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:14:
Met de media tool heb ik alternatief ook geprobeerd via USB de single language versie te installeren zonder success. De SN blijft blanco. Ik ben er niet geheel zeker van waarom. Ik heb contact gehad inmiddels met de Chinese Dell helpdesk maar die zijn niet zo bi-lingual echter de Nederlandse helpdesk gaf aan dat een Single Language editie geen alternatieve taal accepteert.
Zoals ik al zei, je hebt geen key/SN nodig.
Gewoon blanco laten en de stap overslaan.

Zodra je, na de installatie, internet verbinding hebt wordt Windows 10 automatisch geactiveerd omdat de hardware fingerprint bekend is bij Microsoft.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1