hoi ik wil graag met deze pc yt gaan doen en kunnen livestreamen.
ik heb budget van 900,-
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
ik heb budget van 900,-
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 207,95 | € 207,95 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,- | € 86,- |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 355,- | € 355,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
1 | Corsair Carbide SPEC-03 Blue Led | € 58,91 | € 58,91 |
1 | be quiet! Pure Rock | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Kingston HyperX Fury SSD 240GB | € 75,50 | € 75,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 900,26 |
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?