Aankoopadvies Apple Watch

Pagina: 1
Acties:
  • 1.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 734229

Topicstarter
Hallo,

Ik zit eraan te denken om een Apple Watch te kopen. Maar ik kan de verschillen tussen de Sport en Edition versies niet goed vinden.

Daarnaast, waar kan ik deze het beste kopen, mocht ik besluiten tot koop over te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 14:52

page404

Website says no

Sport en Edition zijn van ander materiaal gemaakt. De sport is aluminium, de standaard is van roestvrij staal.
Ik zou 'm gewoon bij een Apple Store (al dan niet online) of via een certified reseller kopen (zoals iCentre of AMac).

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 21:51
Graag niet reageren, al helemaal niet met zo'n linkje. Gewoon een TR aanmaken.

[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 19-02-2016 20:15 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit is natuurlijk nooit de bedoeling.

[ Voor 108% gewijzigd door Hoedje op 19-02-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
page404 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:38:
Sport en Edition zijn van ander materiaal gemaakt. De sport is aluminium, de standaard is van roestvrij staal.
Ik zou 'm gewoon bij een Apple Store (al dan niet online) of via een certified reseller kopen (zoals iCentre of AMac).
En waarom daar aanschaffen? Ik heb namelijk een aanbieding gevonden waar die 110 euro goedkoper is... scheelt toch wat centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
Anoniem: 734229 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:00:
[...]

En waarom daar aanschaffen? Ik heb namelijk een aanbieding gevonden waar die 110 euro goedkoper is... scheelt toch wat centen
Ehm. Jij bedoelt het verschil tussen de Sport en de "gewone" Watch denk ik? Want als je voor een Edition aan het kijken bent kan die €110,- je vast niet veel schelen. De Edition begint namelijk rond de €13.000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volkan1984 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Ehm. Jij bedoelt het verschil tussen de Sport en de "gewone" Watch denk ik? Want als je voor een Edition aan het kijken bent kan die €110,- je vast niet veel schelen. De Edition begint namelijk rond de €13.000,-.
Klopt... excuus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:46

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Je moet jezelf afvragen hoeveel geld wil je kwijt zijn aan een watch en hoe belangrijk is het dat je watch mooi blijft.
De sport heeft aluminium behuizing en zachter glas, het glas heeft sneller last van lichte krasjes dan de standaard. Ik heb beide gehad en merk vooral bij het scherm op dat de standaard krasvaster is. Echter het gladde rvs krast wel weer tamelijk snel.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34
Weet voor dat je hem koopt wel dit:
Klopt, ze zijn niet refurbished. Maar de zegel van de verpakking is verbroken. Dit houdt in dat dit teruggestuurde Apple Watches zijn. Apple controleert de geretourneerde producten en als er geen gebruikssporen op zitten worden ze weer verkocht. De horloges zijn dus zo goed als nieuw en je krijgt de standaard garantie van 1 jaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
Huppelkoter, welkom op GoT :w

We verwachten hier wat eigen inzet. Dat betekent dat je duidelijk je vraag omschrijft in de topicstart. Bijvoorbeeld het feit dat je ergens de Apple Watch veel goedkoper hebt gezien, was daar handig geweest ;). Verder kun je gewoon meerdere quotes in een post plaatsen, je hoeft niet meerdere keren onder elkaar te posten. Tot slot -en meest belangrijk- op de man spelen zoals je hierboven doet, is absoluut niet toegestaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macBOOK31
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik ben ook van plan om een Apple Watch Series 1 te kopen, alleen weet nog niet waar.
Ik woon in Amsterdam dus heb veel opties maar komt er dan ook bij bepaalde winkels BTW bij kijken of andere extra kosten of langer garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het wordt niet echt gewaardeerd als je een oud topic kaapt. Je kunt beter een nieuw topic openen met je vraag, waarin je duidelijk aangeeft wat het probleem is, waar je zelf naar gezocht en gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Je kunt bijvoorbeeld kijken in de Pricewatch. BTW betaal je altijd als consument, en de prijs in winkels is altijd inclusief.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.